הרשמה

האם דלפו תמונות ראשונות מתוך Battlefield 6?

האם זאת ההצצה הראשונה שלנו לפרויקט הענק של EA?

אנחנו כל כך רוצים שזה יהיה נכון

בתור מעריץ גדול של סדרת באטלפילד, ככל שהימים עוברים אני רק נעשה נרגש יותר ויותר לקראת החשיפה המתקרבת של המשחק החדש. כבר כמה חודשים שאני עוקב אחרי כל פרט מידע חדש וקטן ככל שיהיה שיוצא על המשחק ואלו כמובן מתדלקים גם הם את רכבת ההייפ שלי. למרות שכבר שמענו עליו כמה פעמים גם ממקורות רישמיים ב-EA, לא ידוע לנו המון על המשחק החדש של DICE חוץ מהעובדה שהוא יהיה גדול יותר מאי פעם, שעובדים עליו כמה סטודיואים שונים של EA שאינם קשורים ל-DICE ושהמשחק החדש ינצל עד תום את כוחן של קונסולות הדור הנוכחי.

אבל ניראה שעכשיו המצב משתנה ואם אנו מאמינים להדלפה, קיבלנו שתי תמונות ראשונות מתוך Battlfield 6. שתי התמונות התפרסמו על ידי טום הנדרסון (Tom Henderson) שכבר דיברנו עליו כאן כמה פעמים בעבר ועל כך שהוא בדרך כלל מצליח להדליף מידע אמין ונכון. התמונות ניראות באיכות ירודה מפני שככל הניראה הן צילום מסך מתוך שידור של טריילר. התמונה הראשונה חושפת את מה שניראה כמו טייס של מסוק קרב שמביט על טיל לפני שיגור במזג אוויר סוער. אפשר לראות מהתמונה טיפה מה-HUD שצפוי לנו, את 4 הנשקים שיהיו למסוק ואפילו אפשר לראות שהמסוק מתחיל להינעל על מטוס קרב שטס לכיוונו.

התמונה השניה מציגה לנו מספר מסוקי-מטוס V22 שטסים אל עבר מה שניראה כמו אי טרופי שאליו מתקרבת (או עוזבת) סערה גדולה. אפשר לראות מהתמונה גם טיל או מעבורת חלל שמשוגרים. יכול להיות שהתמונה של המסוק היא מאותה מפה וצולמה כשהטיל עוד היה על הקרקע והסערה פקדה את המקום. כמו שאפשר לראות מהתמונות המשחק החדש יתרחש בזמן מודרני יחסית (מסוקי V22 לדוגמא כבר נמצאים בשימוש מבצעי) ועל פי הנדרסון חלון הזמן של המשחק הוא "בערך 10 שנים מהיום, כשהמשחק יציג נשקים וטכנולוגיות שנמצאים כבר היום בשימוש או נמצאים בתהליכי פיתוח." הנדרסון מוסיף ואומר שהמשחק השנה יקרא פשוט Battlefield והוא יציג מצב קמפיין שסובב סביב קרב על גיוס של אדם מסוים על ידי ארצות הברית ורוסיה וקמפיין זה אף יתמוך במצב CO-OP.

לבסוף טום אמר שאנו צפויים לראות גם מצב Battle-Royale ושארבעת ה"מקצועות" הקלאסיים של באטלפילד ישארו כשלכל אחד יכולות שונות כמו למשל: "צלף שתיהיה לו יכולת ללכת בלי לעשות רעש או לוחם חיר עם יכולת לרוץ ליותר זמן".
כמו תמיד נזכיר ונומר שזאת רק הדלפה שיכולה להיות מאוד לא נכונה וצריך לקחת את כל הפרטים והתמונות שהצגתי כאן בעירבון מוגבל עד שנקבל אישור או הפרכה רישמית.
מה אתם חושבים על הפרטים? האם זה מה שרציתם לראות? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י