הרשמה

טריילר אחרון ל-Nier Replicant ויוקו טארו כבר עובד על המשחק הבא שלו

למה אני מחכה? לעוד סימני שאלה ממשחק של יוקו טארו כמובן!

השחרור של Nier Replicant ממש מעבר לפינה בהמשך השבוע, אבל קודם כל אנחנו מקבלים טריילר מלא בטוב והכרזה גדולה מיוקו טארו על משחק חדש עם Square Enix

אנחנו כבר קרובים במיוחד לשחרור של Nier Replicant ver.1.22474487139... ואנחנו מתים מהתרגשות לקראת מה שצפוי לנו, אנחנו יודעים שאנחנו מקבלים משחק Remaster למשחק המקורי מלפני 11 שנים (ולא Remake כמו שנאמר במקומות שונים באינטרנט), אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים לקבל עוד בונוסים נחמדים! בעוד 3 ימים המשחק סוף כל סוף יוצא, העמודים של Nier ברשתות החברתיות עושים ספירה לאחור ואנחנו בחודש האחרון קיבלנו כמה מבטים כבר על איך שהמשחק יוצא, אבל השבוע היה עמוס בחדשות עבור המשחק ועבור העתיד של יוקו טארו!

למשחק במקור יצאו שתי גרסאות, Nier Replicant עבור ה-PS3 עם פרוטגוניסט צעיר ו-Nier Gestalt עם פרוטגוניסט בוגר יותר עבור ה-Xbox 360, במערב קיבלנו עבור שתי הפלטפורמות את Gestalt. אנחנו יודעים שהמשחק הוא רימאסטר לגרסא שהיתה זמינה כביכול רק ביפן, אך הלילה קיבלנו אישור כי יהיה אפשר לבחור בין שתי הגרסאות של Nier ולא להסתפק רק בגרסא הצעירה יותר שלו. החדשות אושרו במהלך סטרים מיוחד ביפן שהציג מספר דברים שאנחנו עתידים לקבל, בין היתר DLC שנקרא 15 Nightmares שמכיל את האפשרות לבחור את הצורה המבוגרת של Nier. בנוסף, המשחק מגיע עם תלבושות של 2B ושל A2 מ-Nier Automata עבור Kaine יחד עם החרב Virtuous Treaty והאפשרות לשנות את חלק מהסאונדטראק במשחק עם האחד של Automata.

במהלך הסטרים המדובר עבור המשחק (ביפנית בלבד, מצורף ממש מתחת לפסקה הזאת), קיבלנו אישור בידי יוסוקה סאיטו (Yosuke Saito), אחד מהמפיקים ב-Square Enix, כי היוצר של העולם של Drakengard והספין אוף Nier, יוקו טארו (Yoko Taro), עובד עימם על משחק חדש. אומנם חדשות ספציפיות בנוגע למשחק עצמו לא ניתנו, על פי יוקו טארו, המשחק הוא "קשה להסברה" ו-"סוג של משחק לא רגיל, יצרתי משהו מיסטורי שאין לי מושג איך אני מסביר או מוכר אותו." יוקו טארו ידע להגיד שהוא נהנה ממנו והוא רוצה שאנשים נוספים ישחקו בו, אך הוא לא יודע איך לגרום להם לשחק בו (יוקו טארו, בפניה אישית, אומר את זה: כל מה שאתה צריך לעשות זה לבקש, אני אשחק במשחק הזה בשמחה בלי לשאול שאלות מיותרות!) סאיטו הוסיף ואמר: "המשחק מרגיש נוסטלגי וחדש", עובדים נוספים בחברה הגיבו ואמרו: "המשחק הזה ימכר מצויין."

בזמן שאנחנו מחכים כבר ליציאה של Nier Replicant ver.1.22474487139... בעוד ימים ספורים, קיבלנו עוד משהו לחכות עבורו בחוסר סבלנות (מעריצי יוקו טארו, התפקדו!) מחכים גם כן לשחרור של החידוש של Nier? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י