הרשמה

גות'האם תחכה: Gotham Knights נדחה ל-2022

שנת 2021 מתרוקנת מתוכן

הצד החיובי: בקצב הזה לא תצטרכו להילחם על רכישת PS5 עד 2022

מסתמן כאילו הסופ"ש הנוכחי היה אמור להיות יום חג למעריצי DC, זאק סניידר (Zack Snyder) ולחובבי הקומיקס לרגל היציאה (מחדש) של הסרט ליגת הצדק (Justice Leauge). זוהי גם ככל הנראה הפעם האחרונה שנחגוג עם באטמן בשנת 2021. מפתחת המשחק WB Games Montreal הכריזה בשישי אחר הצהריים כי המשחק Gotham Knight שהיה עתיד להגיע אלינו השנה יידחה לשנת 2022.

בדיוק כמו הקורונה, גם דחיות המשחקים מגיעות בגלים כשג'ותהאם נייטס הוא האחרון להידחות לשנה הבאה לאחר Hogwarts Legacy, Gran Turismo 7 ומשחקים נוספים. המפתחת שיחררה הצהרה, שכבר חלקנו התרגלנו אליה לאור הדחיות האחרונות, בה היא מודה למעריצים על התמיכה ומבקשת את הבנת הקהילה על דחייה של המשחק במטרה להציג חווית משחק מלאה ככל הניתן.

המשחק, שעתיד להתרחש בעתיד בו לאחר מותו של באטמן, משפחתו של העטלף מתאחדת בשביל להגן על העיר מלאת הנבלים גות'האם. המשחק העניק לנו הצצה ראשונית לדמויות אותם נשחק: נייטווינג (Nightwing), רד הוד (Red Hood), רובין (Robin) ובאט גירל (Bat girl), כמו את קבוצת הנבלים הראשית במשחק: Court of Owls. משחק העולם הפתוח יאפשר לנו לחקור את גות'האם עם איזו דמות שנבחר לשחק, לבצע משימות Team Up באמצעות Co-Op ולפתור את התעלומה מאחוריי ארגון הצללים.

שנת 2022 מסתמנת כשנה משמעותית לא פחות לחובבי DC, עם יציאת הסרט The Batman בכיכובו של רוברט פטינסון, המשחק Suicide Squad: Kill the Justice Leauge של המפתחת הוותיקה Rocksteady שהייתה אחראית על טרילוגיית Arkham המצוינת, ועתה עם הדחייה של Gotham Knights, כך נראה שהסמל של באטמן יתנוסס בשמי העולם ובגדול בשנה הבאה.

המשחק Gotham Knights יגיע בשנת 2022 לקונסולות הדור הקודם, קונסולות הדור הנוכחי ולמחשב.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י