הרשמה

נתיב מהיר לגיהינום - ההרחבה השנייה של דום שוחררה

אומרים שהדרך לגיהינום רצופה בהרחבות טובות

הרחבת The Ancient Gods - Part Two מסיימת את סיפורו של הקוטל

אם יש משהו שסדרת משחקי דום הצליחה ללמד אותנו לאורך השנים;, הרי זו העובדה שאין תחליף לקטל שיטתי של שדים מהגיהינום. אלו מכם שהזדהו עם הסנטימנט כנראה ישמחו לדעת שהקטל האהוב עליהם ממשיך בהרחבה חדשה לקמפיין של Doom Eternal שהושקה ביום חמישי. ההרחבה מסכמת את מאבקנו בכוחות השאול, אשר החל עוד ב- 2016 עם שחרורו של דום, ובתקווה רבה גם מביאה אותו לסיום הולם. ההרחבה החדשה בשם The Ancient Gods - Part Two ממשיכה את דרכה של Part One וכמוהה היא תציג לנו מקומות חדשים כמו חנית העולם, חורבות של יישובי סנטינלים (Sentinels) עתיקים, וכן עיר הרוסה המכילה שער מסתורי ואת ביתו של הלורד האפל בעצמו.

המעריצים יכולים כמובן גם לצפות למגוון אויבים חדשים, שיוודאו שמסעו של הקוטל הידוע לשמצה יהיה רצוף אקשן ואדרנלין כמיטב המסורת שיש לסדרה להציע: שדים כמו הברון המשוריין, שדון האבן, והזומבי הצווח יעשו כמיטב יכולתם כדי למנוע מכם להגיע ליעד. התקציר להרחבה מגלה לנו שיהיה עלינו לאחד את שבטי הסנטינלים המפוזרים, להטיל מצור על המצודה האחרונה של הגיהינום, לפרוץ פנימה ולהתמודד עם אדון האופל ראש בראש. כל עוד יש לי סיבה טובה להחזיר יצירי גיהינום עמוק למקום שממנו הם באו, ממני אתם לא עומדים לשמוע תלונות.

מחכים כבר להכתיף את הנשק ולהתחיל להוריד מטרות? מתבאסים שמדובר באקורד הסיום של הסאגה? ספרו לנו מה אתם חושבים על כך בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י