הרשמה

מוד ל-Marvel's Spider-Man מאפשר לשחק כציון ביקורת ל-Gotham Knights

מתי מוד לציון של your friendly neighborhood Vgames?

הטוב, הרע והמוד החצוף

Gotham Knights יכל לקבל יציאה חלקה יותר. המשחק שנידון לחיות בצל של סדרת Arkham יצא בסוף השבוע האחרון לביקורות מעורבות לצד פרשיית ה-30 פריימים לשנייה לגרסת קונסולות הדור הנוכחי שלו. הביקורות הדהדו למעריצי הסדרה המקורית באוזן כל כך חזק, שהם ערכו את אחת מהן למשחק של דמות מוכרת לא פחות משומרי גות'הם.

מישהו לקח את הביקורת של IGN למשחק החדש בעולם של באטמן, וערך אותה במקום הדמות של ספיידרמן בגרסת המחשב של Marvel's Spider -Man. המוד רץ בצורה לא רעה בכלל, וניכר שעובר את ה-30 פריימים לשניה באופן קבוע. את הביקורת שלנו ל-Gotham Knights תוכלו לקרוא ממש פה. אור שלנו מתאר אותו כ"כישלון חרוץ", והוסיף ש"מחשבה נוספת של המפתחים, קצת פידבק מהשחקנים, אולי אפילו תקופת בטא מורחבת, היה יכול להפוך אותו להצלחה אדירה".

Marvel's Spider-Man מסתמן כלהיט האחרון כבר כמה שנים בתחום משחקי הוידאו של גיבורי על, כך שבלי פלא הוא ממשיך לקטוף כותרות. יהיה מעניין לראות האם Insomniac Games יצליחו לשחזר את ההצלחה עם Wolverine ו-Spider-Man 2 שלפי חברת מייקרוסופט צפויים לצאת בשנה הבאה ובעצם להתחרות במי שהמציאו את הג'אנר - Rocksteady שמשחררים את Suicide Squad: Kill the Justice Leauge באביב 2023.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י