הרשמה

כל ההכרזות מאירוע Square Enix Presents!

אמנם לא ראינו כאן את Final Fantasy VII אבל גם דברים טובים אחרים הפתיעו אותנו כאן

חברת Square Enix מנסה את מזלה עם אירוע 'דיירקט' משל עצמה, האם זה עבד לה?

לאחר שהתבשרנו על אירוע "דיירקט" אותו מרימה Square Enix בעצמה בשבוע שעבר, צפינו בקוצר רוח לראות מה עתיד להגיע אלינו בקרוב מהמפתחת האהובה. הבטיחו לנו מראש כי נראה עוד מ- Outriders המבטיח, אודות חגיגות יום ההולדת ה- 25 לטומב ריידר ונושאים רבים נוספים. אך גולת הכותרת כפי שהגדירה Square Enix תהיה משחק חדש בסדרת Life is Strange. מכאן מתבקש לדעת האם קיבלנו את מבוקשנו ויצאנו שבעי רצון מן האירוע? והאם החברה גם ידעה להפתיע אותנו?

Outriders

האירוע נפתח עם סרטון חדש אשר מטרתו להסביר לכם את כל שעליכם לדעת על המשחק ובפרט על הקלאסים, כלי הנשק והציוד אשר ניתן להתאים באופן אישי. לאחרונה דיווחנו על נתוני הדמו המרשימים אשר מנבאים למשחק השקה מוצלחת כאשר יגיע אלינו ב- 1 לאפריל לקונסולות הדור היוצא, הדור הנוכחי, ל- Stadia ול- PC. וכמובן, אם אתם מחזיקים במנוי Game Pass, תוכלו לשחק בו כבר ביום ההשקה.

Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy

לאחר שהתחממנו עם Outriders, החליטו ב- Square Enix לגלות לנו את מה שכבר הודלף בטעות כבר לפני כשבועיים: לרגל יום ההולדת ה- 25 לשודדת הקברים המפורסמת לארה קרופט, נוכל לרכוש כבר מעכשיו חבילה חגיגית הכוללת את כל שלושת משחקי הטרילוגיה המחודשת על שלל הרחבותיהן. אגב, מחיר החבילה נמצא ברגע זה במחיר מבצע של 20$ בחנויות של Microsoft ו-Playstation, אז אם חשבתם לצרף את משחקיה של לארה קרופט אל האוסף שלכם- עכשיו זאת הזדמנות נהדרת עבורכם.

Just Cause: Mobile

לאחר שחגגנו עם לארה קרופט, משחקי המובייל של Square Enix לא איחרו להגיע, כאשר הראשון בתור היה ריקו רודריגז (Rico Rodriguez) עם Just Cause Mobile. הרעיון של משחק מולטיפלייר אמיתי בעולם של Just Cause באמת קורן לנו אך באמת היינו מלאי תקווה שמשחק מולטיפלייר אמיתי של Just Cause ינתח אלינו ולא רק גרסת מובייל. לא זכינו לקבל תאריך יציאה אך כאשר יצא, המשחק צפוי להיות זמין בחנויות ה- AppStore ו ה- Play Store.

Hitman Sniper Assassins

בליץ משחקי המובייל נמשך כאשר הפעם הוצג טיזר קצר לפרויקט חדש מבית Square Enix Montreal, העונה לשם הזמני - Hitman Sniper Assassins. מלבד שמדובר בסיפור מקורי חדש לסדרת היטמן הוותיקה לא קיבלנו מידע נוסף. המשחק צפוי לצאת בהמשך השנה ולהיות זמין גם הוא בחנויות ה- AppStore וה- Play Store.

Space Invaders

אם חשבתם שטעינו או שמא חזרנו לשנת 1978 אתם מוזמנים לקרוא שוב. שיתוף פעולה מעניין בין Square Enix ל- Taito המיתולגית הוכרז, והוא כאמור צפוי להביא לנו את אחד מחלוצי הגיימינג אל המכשירים הניידים עם טוויסט של טכנולוגיית מציאות רבודה (AR). בשלב זה, אין בידנו מידע נוסף לגביו או לגבי תאריך יציאתו, אך אם תרצו להשתתף בבטא העתידית במידה וזו תגיע לארץ הקודש, תוכלו לעשות זאת באתר המשחק.

TOUHOU Spell Bubble

לאחר שנרגענו מכל משחקי המובייל שהוצגו בזמן שנראה כמו נצח, הגיעה ההודעה כי משחק הפאזל TOHOU Spell Bubble צפוי לקבל הרחבת סיפור שנייה במספר בשם Sanae Arc. אנחנו לא יודעים לומר לכם הרבה על המשחק אבל השיר שהתנגן ברקע בהחלט תפס אותנו. לא קיבלנו תאריך יציאה להרחבה אך כשזו תגיע, זה יהיה לקונסולת ה- Switch אשר עליה זמין המשחק.

Darius Cozmic Revelation

אוסף משחקי ה- Side Scroller Shooter של סדרת Darius הכולל בתוכו את G-DARIUS HD ו- DARIUSBURST Another Chronicle EX, עתיד לקבל עדכון אשר יביא עימו פונקציות חדשות למען נוחיותם של שחקני מצב הארקייד. הבולטת מהן היא 'מצב מתחיל' המיועדת למי שרמת הקושי הגבוהה של משחקי הארקייד הישנים לא באה בחשבון. העדכון צפוי לצאת בסתיו הקרוב ויהיה זמין לבעלי המשחק על ה- PS4 וה- Switch.

Bubble Bobble 4 Friends

לאחר שיצא כבר לקונסולות ה- PS4 וה- Switch לפני כשנה, שמחנו לגלות כי הכותר האחרון בסדרת משחקי הארקייד Bubble Bobble יעשה את דרכו אל חנות הסטים. המשחק מאפשר משחק משותף של עד ארבעה שחקנים ולשמחתנו יקבל תמיכה מלאה במקלדת, אך לצערנו מן הצד השני, לא קיבלנו תאריך יציאה עבורו.

Marvel's Avengers

אחד המשחקים המצופים ביותר של השנה שעברה הפך לאחת האכזבות הגדולות שלה. מאז יציאתו עמלו ב-Crystal Dynamics לתקן את המצב אך ללא הצלחה מרובה. על הניסיון האחרון התבשרנו לפני כחודש כאשר נודע לנו כי גרסת הדור הבא של המשחק תגיע החודש מצוותת יחד עם Haweye. במהלך האירוע קיבלנו טריילר השקה לעדכון החדש הזמין כעת בחינם לבעלי המשחק.

אם חששנו שהעדכון המדובר יהיה מעט מדי ומאוחר מדי עבור המשחק, מעט הופתענו ושמחנו מאוד לגלות כי הפנתר השחור ו-ואקאנדה בדרכם אל המשחק כחלק מהרחבה חדשה התקרא Black Panther: War for Wakanda. אמנם לא קיבלנו הרבה מידע אודותיה, אבל אנו מלאי תקווה כי ההרחבה תפיח חיים במשחק השאפתני.

Balan Wonderworld

אחד המשחקים הגדולים של החודש של היוצרים האגדיים יוג'י נאקה ונאוטו אושימה (העומדים מאחורי הקיפוד הכחול) מציג לנו לראשונה דרך נוספת בה נוכל ליהנות אפילו כפלייים - מצב קו-אופ לשני שחקנים. המשחק צפוי לצאת ב- 26 למרץ לקונסולות הדור היוצא, הדור הנוכחי, ה- Switch וה- PC. אנחנו ממליצים לשחק אותו בגרסאות שאינן ה- Switch מאחר ושם הוא חווה נפילה חזקה בגזרת הביצועים.

Life is Strange: True Colors

לקראת סוף האירוע הגענו סוף כל סוף לדבר אשר לכבודו הוזמנו על ידי Square Enix. סדרת המשחקים המוצלחת Life is Strange מוצאת בית חדש וקבוע אצל הסטודיו Deck Nine (החבר'ה מאחורי Before the Storm מ-2017). המשחק אשר לא מקבל מספר סידורי ועונה לשם True Colors יגולל את הסיפור של אלכס, צעירה אשר שוכלת את אחיה שנהרג בתאונה מסתורית אך בטוחה כי אמת אחרת מסתרתת בעיירה המנומנמת Haven Springs שבקולורדו. הכוח העל טבעי בו נעזר הפעם יהיה 'אמפתיה נפשית' ויקנה לנו את היכולת לגלות ולחוש את רגושתיהם של הסובבים אותנו. בניגוד לכותרים הקודמים בסדרה, True Colors צפוי לצאת במלואו (ולא בפרקים) ב- 10 לספטמבר לקונסולות הדור היוצא, הדור הנוכחי, ל- Stadia ואל ה- PC.

אם חשבתם שזהו הכל אז תחשבו שוב, הגרסא האולטימטיבית של True Colors תכלול בנוסף את Life is Strange המקורי ואת- Before the Storm בגירסא משופרת מבחינה גרפית. אם תרצו לרכוש את המשחקים המשדורגים בלבד, תוכלו לעשות זאת בהמשך השנה כאשר Life is Strange Remasterd Collection תגיע אלינו.

Forspoken

חשבנו שכבר הגענו אל הסוף, אבל אז ב-Square Enix החליטו להמתיק לנו את סיום האירוע עם אחד המשחקים המעניינים ביותר שהוכרזו בשנה שעברה. הפרויקט שהוכרז ביוני האחרון תחת השם Project Athia מוכרז כיום תחת השם Forspoken באופן רישמי. מדובר ב- IP חדש ומסתורי שמגיע מהסטודיו Luminous Productions העומד מאחורי Final Fantasy XV הגרנדיוזי שסבל מצרות רבות בתקופת פיתוחו. Forspoken שמפותח בימים אלו על גבי המנוע Luminous שנוצר במיוחד עבור FFXV מציג בטריילר החדש פוטנציאל רב אותו לא הצליח הסטודיו לממש בעבר. המשחק צפוי לצאת במהלך 2022 באקסלוסיביות למשך שנה על גבי קונסולת ה- PS5 ולאחר מכן להגיע גם אל ה- PC. אנחנו לא יכולים לחכות לראות את Luminous Productions עושה עם Forsaken את מה שלא יכלה עם FFXV.

אלו היו כל ההכרזות מהאירוע של Square Enix. אין ספק שיצאנו שבעים- בעיקר מהכרזות מובייל. אבל, זכינו גם לקבל הכרזות איכותיות ומפתיעות. מה דעתכם על האירוע? האם ציפיתם לראות משחק שלא הופיע? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י