הרשמה

הפתעה: משחק ה-Avatar החינמי מבית Square Enix הושק בכמה מדינות

קומו, Square הוציאו עוד משחק השנה

משחק האווטאר הראשון זה שנים מתאים לכיס שלכם - גם כי הוא חינמי וגם כי הוא לטלפונים הניידים

אנחנו לא חושבים שאווטאר: כשף האוויר האחרון (Avatar: The Last Airbender) זקוק להקדמה. הסדרה של Nickelodeon זכתה למקומה הראוי בהיכל התהילה כאחת הסדרות המצויירות הגדולות ביותר שיצאו, ולמרות שכמעט עשור עבר ובקושי יוצא תוכן חדש הקשור לעולם, היא עדיין מדוברת באופן יום יומי ברשתות החברתיות. אנחנו בטוחים שאת הרצון גם למשחקים ביקום של הסדרה אנחנו חולקים עם רבים, ולכן החדשות הבאות אמורות להיות משמחות, בערך.

בהודעה רשמית ששלחה חברת Square Enix לאתר Avatar News הוכרז ש-Avatar: Generations החל בהשקה שלו בקנדה, דנמרק, דרום אפריקה ושוודיה. כרגע המשחק כולל את הפרקים הראשונים שלו, שעוקבים אחרי הסדרה המקורית במסעו של אווטאר אנג להגשמת הייעוד שלו. בעתיד, כך מבטיחה Square Enix London Mobile שפיתחה את המשחק, יושקו פרקים שיעקבו אחרי אווטארים אחרים כמו קיושי, רוקו וקורה. המשחק הוא Turn-based RPG חינמי לניידים, ויצא במקביל ל-IOS ולאנדרואיד.

לא רק שהמשחק כולל את הדמויות האייקוניות של הסדרה מקאטרה ועד סוקי, הוא גם שומר על הסגנון האומנותי שלה כך שהוא בוודאות יקרוץ לכל מי שגדל עליה. מעבר לסיפור ולדמויות, הגיימפליי נראה מאוד בסיסי. במפה העצומה של ארבעת האומות מפוזרים קרבות ומשימות סיפור, כך שבכל משימת סיפור נראה דיאלוג אילם בין דמויות, ובכל קרב נבחר עד ארבעה חברי צוות שילחמו נגד אויבים מגוונים. האפשרויות לפעולות נראות פחות מגוונות למען האמת, וכרגע נראה שלכל דמות יש אפשרות לבחור בפעולה אחת מבין שלוש המיוחדות לה בכל תור. הדמויות במשחק יכולות לעלות ברמות, ואנחנו מקווים שעם הזמן הן גם יפתחו עוד פעולות שישמרו על משחקיות מרעננת.

עוד אין תאריך יציאה רשמי למשחק בישראל, אך סביר להניח שהוא יגיע לעוד מקומות עד לסוף השנה הנוכחית. בין אם המשחק יהיה מוצלח או משעמם, הוא יהיה חינמי כך שכל אחד ואחת מאיתנו יוכלו לנסות אותו ולשלוט בדמויות האהובות בפעם הראשונה זה שנים במשחק חדש. נזכיר שאמנם מדובר במשחק שהוכרז כבר בשנה שעברה, אך הוזכר גם בשמועות שהסתובבו בתחילת השנה ולפיהן נקבל גם משחק RPG המבוסס על הסדרה לקונסולות. חושבים שמדובר בתחילתו של שחר חדש למשחקי אווטאר? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:04 14.08.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    מההההההה עד שקיבלנו משחק של אווטאר זה משחק מובייל איזה אכזבה

  2. 2

    15:13 14.08.2022 | חבל חבל (אורח)

    pfffff

  3. 3

    20:30 14.08.2022 | מסע נוסטלגי ביוטיוב מסע נוסטלגי ביוטיוב (אורח)

    למה משחק מוביללללללל זה נראה כאילו מנסים לקבוא בכח את הז'אנר של משחקי אווטאר

  4. 4

       | פורסם ע"י