הרשמה

לנובו משיקה בארץ את ה-X1 Fold

לצד מספר רב של לפטופים אחרים

לנובו מנצלת את טכנולוגיית המסכים הגמישים עד הסוף

מגפת הקורונה לקחה מאיתנו הרבה דברים טובים, בין אותם דברים שאיבדנו בשנה אחרונה היו אירועי הגיימינג והטכנולוגיה שכל כך אהבנו ללכת אליהם. חלק מהאירועים שתוכננו בוטלו ואחרים עברו למתכונת אונליין שתמיד הרגישה לי מעט אנמית וחסר חיים. לכן אחרי עשרות אירועים וירטואלים שהשתתפתי וצפיתי בהם בשנה האחרונה דרך המסך של המחשב שלי, התרגשתי מאוד ללכת בשבוע שעבר לאירוע פיזי שערכה חברת לנובו לכבוד המוצרים החדשים שלה שמושקים בתקופה הקרובה בארץ. את ההכרזות על מרבית המוצרים קיבלנו כבר לפני כמה חודשיים אך עכשיו הם עושים עליה ארצה.

באירוע המצומצם שערכה החברה היא סיפרה על המחשבים החדשים מתוצרתה שיגיעו לארץ בחודשים הקרובים וכן, הציגה מעל 10 דגמים שונים של מחשבים אשר מיועדים לכמה שווקים שונים כמו למשל ה-ThinkStation P620 שמיועד לשוק העיסקי שנסמך על תחנות עבודה עוצמתיות כשמחשב זה יכול להגיע עם עד כ-3 טרה של ראם (כן קראתם נכון, 3 טרה של זיכרון ראם), ה-ThinkBook 14s Yoga שמיועד לעסקים קטנים ולקוחות פרטיים או ה-ThinkPad X12 Detachable שהוא טאבלט עוצמתי שיכול להתחבר למקלדת כשהולך ראש בראש עם ה-iPad Pro של אפל על ליבם אמנים ויוצרים.

עם כמה שהמחשבים האלו מסקרנים, הכוכב המרכזי של האירוע היה ללא ספק ה-X1 Fold. אם עוד לא שמעתם עליו בעבר, ה-X1 Fold הוצג לראשונה ב-CES 2020 כשהוא היה בשלבי פיתוח והוא הלפטופ הראשון בעולם עם מסך גמיש ומתקפל. עכשיו אחרי תהליך הפיתוח לנובו מוכנה להשיק את המחשב המיוחד שלה. כבר מהרגע הראשון שהחזקתי את ה-X1 Fold מאוד התרשמתי ממנו ומהאפקט שמקבלים מהמסך המיוחד שלו. המחשב בעל מסך OLED ברזולוציית 2K (שני מסכי FHD צמודים) ובגודל 13.3 אינץ' במצב פתוח כשהוא יכול להתפקל לגודל של מחבת אישית קטנה. בנוסף לאלה, ה-X1 Fold מגיע עם מקלדת אלחוטית ועט אשר ניתן לאחסן ולהטעין אותם על ידי קיפול המסך סביבם.

מתחת למסך הגמיש פועם מעבד מסדרת המעבדים ההיברידים של אינטל, לצד 8 ג'יגה של זיכרון LPDDR 4, כטרה של איחסון PCIe ותמיכה ב-WIFI 6 וב-5G. אמנם המפרט של המחשב הוא לא משהו יוצא דופן שלא ראינו בעבר אך המסך שלו הוא ללא ספק הפרט הייחודי שמבליט אותו מעל כולם כשאפשר להשתמש ב-X1 Fold בתור מחשב-טאבלט גדול ויפיפה, או לקפל אותו לצורת ר' ולהשתמש בחצי התחתון של המסך כמקלדת מגע ובחצי העליון בתור מסך רגיל. עוד פרט מרשים לגבי המחשב הוא שלנובו הצליחה להכניס את כל הטכנולוגיות האלו במחשב ששוקל רק כ-999 גרם והוא לא עבה באופן מחריד.

באופן אישי אני לא יכול לחכות למחשבי הדור הבא שילכו בדרך שה-X1 Fold סולל מול ענינו.
מה דעתכם על המחשבים של לנובו? האם תשקלו לרכוש את ה-X1 Fold? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י