הרשמה

חברת Epic Games קונה את הסטודיו שיצר את Fall Guys

Epic Games לא עוצרים לרגע, ועושים את כל ההחלטות הנכונות

"הם חולקים איתנו את אותה המשימה לבנות ולתמוך במשחקים עם אימפקט חיובי", מסרו ב-Epic

Epic Games, שקנתה את עולמה עם Fortnite ולאחר מכן עם ה-Epic Store שמחלקת כל כך הרבה משחקים חינם שזה כבר נהיה מוגזם, עשתה השבוע עוד צעד קטן בדרך לבסס את מעמדה הכמעט בלתי מעורער בעולם הגיימינג - וקנתה את הסטודיו Mediatonic, שיצר את אחד המשחקים הכי מדוברים בשנה החולפת: Fall guys: Ultimate Knockout. טים סוויני (Tim Sweeney), מנכ"ל Epic Games, מסר בהצהרה: "זה לא סוד ש-Epic מעוניינת להשקיע בלבנות עולם שלם של משחקים ו-Tonic Games חולקים איתנו את אותה השאיפה. בעוד אפיק עובדת על מנת לבנות העולם הווירטואלי העתידי הזה, אנחנו זקוקים לכשרונות יצירתיים ומצויינים, שיודעים איך לבנות משחקים, תוכן וחוויה בצורה נהדרת".

"ב-Tonic Games Group, אנחנו כל הזמן אומרים שלכולם מגיע משחק שמרגיש כאילו הוא נוצר במיוחד עבורם. יחד עם Epic, אנחנו מרגישים שמצאנו בית שנועד במיוחד עבורנו", אמר דייב ביילי (Dave Bailey), מנכ"ל Tonic Games Group. "הם חולקים איתנו את אותה המשימה לבנות ולתמוך במשחקים עם אימפקט חיובי, שמעצימים את השחקנים ועומדים במבחן הזמן, ואנחנו פשוט מתרגשים לאחד סוף-סוף את כוחותינו יחד עם Epic", המשיך ביילי.

בהצהרה ששוחררה, החברה טענה כי אין בכוונתה לשנות שום דבר במשחק Fall Guys בעקבות העסקה, והוא לא יושפע מהדבר. "עדיין תוכלו להנות ממשחק חמוד-אך-כאוטי גם ב-PC וגם בקונסולות השונות של Playstation, Xbox ו-Nintendo Switch", אמרו. הצהרת Mediotonic חיזקה אותם עוד יותר, באומרם שמדובר ב-"ניצחון גדול מאוד ל-Fall Guys". בחברה הוסיפו ואמרו: "מאז המשחק יצא באוגוסט, השקענו את כל כולנו בתוכו, וצוות המשחק כבר גדל משמעותית מ-30 אנשים ליותר מ-150 איש".

"ועדיין, יש עוד כל-כך הרבה דברים שנרצה להמשיך לעבוד עליהם למען השחקנים. בעזרת המפיצה שלנו, Developer Digital, שתמך בנו לאורך הדרך, יכולנו להצליח להפוך את חווית המשחק לייחודית באמת עבור סטודיו עצמאי כשלנו. בכוחותינו המאוחדים עם Epic, התכניות שלנו לשפר את Fall Guys אף יותר יוכלו לקבל האצה סופסוף, כדי שנגיע לכמה שיותר שחקנים תוך כדי שמירה על התמיכה בקהילה שלנו".

מה דעתכם על המהלך? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י