הרשמה

טריילר חדש ל-Elden Ring הודלף לרשת

אולי כדאי שתחכו לדבר האמיתי

גיימפליי ראשון נחשף באיכות ירודה מאוד

חברים, נא להירגע! Elden Ring עדיין קיים, ויש לנו הדלפה חדשה שמוכיחה את זה. שלשום הרשת קיבלה מתנה בצורה של טריילר חדש שהודלף עבור Elden Ring, כותר ה-Souls הבא של סטודיו From Software, זאת לאחר בצורת ארוכה מאוד מאז ההכרזה הרשמית של המשחק.

הטריילר שצולם בעזרת מצלמה של טלפון נייד שותף באופן פנימי בתוך החברה, מה שהוביל להדלפה החוצה אל האינטרנט הפראי. הצילומים מכילים גיימפליי מקרבות נגד אויבים שונים, קרב בוס נגד דרקון ענק ורכיבה על סוס באזור פתוח, עם קריין שמדבר ברקע ואומר "אני רק יכול לדמיין מה גרם לך לרצות את ה-Elden Ring. אני מניח שאי אפשר לשנות את דעתך". ההדלפה קיבלה את חותם האמינות של ג'ייסון שרייר (Jason Schreier) שפנה לטוויטר ואישר שהצילומים שאנחנו רואים מולנו אכן אמיתיים ונלקחו היישר מכותר ה-RPG המצופה.

המשחק הוכרז רשמית ב-2019 יחד עם הידיעה שהסופר ג'ורג' ר.ר. מרטין (George R.R. Martin), יוצר סדרת הספרים "משחקי הכס", משתף פעולה עם תהליך הפיתוח יחד עם From Software. מאז, לא קיבלנו שום מידע במשך שנתיים שלמות מלבד העובדה שפיל ספנסר שיחק במשחק, אך נראה שזה עומד להשתנות כאשר הטריילר המלא והרשמי ישוחרר יחד עם מידע חדש ואולי, בתקווה, גם תאריך יציאה.

מה אתם חושבים על ההדלפה? מחכים ל-Elden Ring? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י