הרשמה

הפיתוח של Anthem 2.0 בוטל רשמית, החברה תמשיך לתמוך בשרתים הקיימים

כישלון מתחילתו ועד סופו.

החברה תעביר את המשאבים והפוקוס שלה לפרויקטים כמו ה-Dragon Age החדש

הפיתוח של המשחק Anthem הופסק רשמית, כך נמסר בפוסט בבלוג של חברת Bioware שפיתחה את המשחק. משחק האקשן/מולטיפלייר של החברה היה אמור לקבל שינויים ושיפורים שהיו אמורים להפוך אותו למשחק יותר טוב ממה שהוא היה קודם לכן, אבל כמו שציינתי קודם - הפיתוח של המשחק הופסק באופן רשמי. "ברוח של שקיפות וסגירת קצוות פתוחים, רצינו לשתף אתכם שקיבלנו את ההחלטה הקשה להפסיק את הפיתוח המחודש של Anthem (או Anthem NEXT). אנחנו נמשיך לשמור על שרתי המשחק והשירות כמו שהוא קיים כיום", נכתב בבלוג על ידי כריסטיאן דייליי, מפיק ראשי ב-Bioware.

"מאז ההשקה של המשחק, הצוות עבד קשה כדי לשפר את המשחק, כשהוא מוציא עדכונים ששיפרו את המשחק בהמון תחומים והביאו תוכן חדש ששחקנים יוכלו לחוות. לקראת סוף 2019 הרחבנו את המאמץ הזה והתחלנו לעבוד על ארגון מחדש של המשחק באופן יסודי. במהלך הפיתוח נתנו לכם עדכונים שחשפו חלק מהעבודה של הצוות דרך הבלוג שלנו וברשתות החברתיות, וזה היה מדהים לראות את הפידבק החיובי שקיבלנו. הייתי מאוד גאה בצוות ובעבודה שהוא עשה, כשהתרגשתי לראות כל בילד חדש שהמפתחים פיתחו".

עוד ב-Vgames:

כריסטיאן מונה גם את המגפה העולמית כזרז להחלטה להפסיק את הפיתוח של Anthem NEXT כשהוא אומר "שלא כל מה שתכננו כסטודיו לפני COVID-19 יכול להיות מושלם מבלי לשים את הצוותים שלנו תחת לחץ אדיר". לבסוף, המפיק פונה למעריצים ואומר: "אני יודע שהחדשות הללו יאכזבו את קהילת שחקני Anthem שרק חיכו וציפו לראות את השיפורים שאנחנו עובדים עליהם. זה גם מאכזב עבור הצוות שעשה עבודה נהדרת... פיתוח משחקים היא עבודה קשה. החלטות כאלה הן לא קלות. אנחנו צריכים להתמקד עכשיו כסטודיו ולחזק את משחק ה-Dragon Age הבא, ומשחקי Mass Effect, תוך כדי תמיכה שוטפת ועדכונים ל-Star Wars: The Old Republic". תוכלו לקרוא את הבלוג המלא כאן בקישור.

כזכור לכם, את Anthem אני סיקרתי בעצמי, כשנתתי לו את הציון 4.5 מתוך 10 וכתבתי: "גם אם נשים בצד את כל התקלות הטכניות, הבאגים, וההתנתקויות שחוויתי תוך כדי המשחק, קצת קשה לי לנער את העובדה שבסופו של דבר מדובר במשחק בינוני במקרה הטוב... העולם של Anthem הוא אולי עולם עם המון המון יופי, אבל עם כמעט אפס אופי. איך נפלו גיבורים." בזמנו לא ראיתי עתיד למשחק הזה ואני שמח ועצוב בו זמנית לראות את הפרויקט הכושל הזה צולל למעמקים.

אבל מה אתם חושבים על הנושא? נשמח לשמוע אתכם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י