הרשמה

חברת BioWare אומרת שהמשחקיות של Anthem תהיה זהה למה שראינו בטריילר

לפי Bioware, זה אומר ש-Anthem הולך להיות פשוט חוויה לעיניים שלנו

המשחק צפוי להגיע במהלך 2019

זה לא סוד שמפתחות משחקים נוהגות לשחרר טריילרים מפוצצים ב-CGI על מנת לגרום ללסת שלנו ליפול מרוב התפעלות. אז נכון שהטריילרים הללו הם לרוב מאוד יפים והגראפיקה בהם נראת מדהים, אבל ברור לכולנו שהם רחוקים מהמציאות ובתוצר המוגמר אנו נקבל משהו קצת שונה והרבה פחות מרשים.

במקרה של המשחק Anthem, שהוכרז בתערוכת E3 האחרונה, המפתחת BioWare אומרת שמה שראינו בטריילר הראשון של המשחק, זה מה שנקבל בתוצר המוגמר. אכן הכרזה שאפתנית בהתחשב בעובדה שטריילר המשחקיות הראשון של המשחק נראה מדהים.

אם אתם זוכרים, טריילר המשחקיות הוא באורך 6 דקות. הוא פורסם לראשונה לפני כשנה, בהחלט נראה מדהים מבחינה גראפית, ובאופן טבעי לא הייתה ציפייה שכך אכן יראה המשחק בסופו של דבר, אבל ע''פ BioWare, דווקא כן. ע''פ ברנון הולמס (Brenon Holmes), במאי העיצוב הטכני של BioWare, מה שראינו בטריילר זה מה שנראה גם במשחק הסופי. האישור הנ''ל הגיע במהלך דיון בפורום Reddit שם משתמש הביע את חששו האם המשחק אכן יראה כמו בטריילר, ושם כאמור הולמס אישר את הדברים. 

בנוסף לאישור, הולמס רמז שבקרוב נקבל הוכחה נוספת למראה של המשחק, ובפירוש רש"י, כשהולמס אומר "בקרוב" הוא מתכוון לחזרה של המשחק לתערוכת E3 הקרובה בחודש יוני. יש לציין שב-BioWare מתכננים גם להשיק בטא למשחק לפני ההשקה, אז יכול להיות שכבר שם נוכל לבחון בעצמנו האם הולמס צודק. 

Anthem נמצא כרגע בפיתוח עבור המחשב האישי, Xbox One ול-PS4 והוא יושק במהלך השנה הבאה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:51 24.04.2018 | AHARON100G AHARON100G

    וואו המשחק הזה נראה נהדר!!! .... יש יריב ראוי לגרפיקה של GOD OF WAR שגם הוא נראה נהדר .

  2. 2

       | פורסם ע"י