הרשמה

המשחק Valheim מכר 2 מיליון עותקים דרך Steam

נראה שהקהל לא מפסיק לרצות עוד מהוויקינגים

המשחק Valheim הוא השלישי הכי משוחק ב-Steam

משחק ההישרדות הוויקינגי, Valheim, מכר מעל ל-2 מיליון עותקים דרך Steam, כפי שעודכן השבוע, והוא רק ממשיך לעלות. Valheim הוא כנראה המשחק עם צמיחת המכירות הגדולה ביותר על הפלטפורמה - תוך 13 ימים בלבד, Valheim הגיע לכמות שחקנים שלא תבייש את המשחקים הגדולים ביותר בשוק. למעשה, המשחק כבר הצליח להיכנס לרשימת עשרת המשחקים שנמכרו הכי מהר ב-Steam אי פעם, והוא ממשיך לטפס לראש הטבלה.

אבל מה גורם לו להימכר כל-כך מהר? בדרך כלל משחקים כאלו פשוט נהנים מיחסי ציבור טובים בגלל סטרימרים בטוויץ' שגורמים לקהל הרחב להתעניין בהם, אבל נראה שזה אפילו לא הסיפור במקרה של Valheim. לפי אתר SteamDB, העלייה באחוזי הצפייה היא די מתונה ומאוזנת, בעוד שנתוני השחקנים שממש משחקים רק עולה ועולה.

עוד ב-Vgames:

שני המשחקים היחידים שעדיין ממוקמים גבוה יותר מאשר Valheim מבחינת כמות שחקנים (ב-Steam) הם Dota 2 וCS:GO. מדובר במשחקים ותיקים ויציבים בשוק, וזה ממש לא דבר של מה בכך שהוא מתמקם מיד אחריהם ועוקף המון משחקים ותיקים אחרים. הצמיחה הזאת, תוך שבועיים בלבד, היא קונטרה של ממש למול משחקי ה-AAA, שעולים 60 דולר, ובדרך כלל מתחילים במספר גבוה של שחקנים אבל צונחים מטה מאד מהר. במקום זאת, Valheim התחיל ממחיר של 20 דולר בלבד וטס אל עבר ההצלחה. אפילו ההצלחה המטאורית של Among Us בשנה שעברה קרתה תוך חודש וחצי, ולא תוך שבועיים (אך יש לציין שכל שחקני המובייל של Among Us לא נספרו בנתונים של Steam).

כבר יצא לכם לשחק את Valheim? מה אתם חושבים, מאיפה נובעת ההצלחה שלו? ספרו לנו בתגובות!

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י