הרשמה

דיווח: Hitman 3 יקבל DLC "בוודאות", כך אישרה IO Interactive

המשחק יקבל תוכן חדש בעתיד, אך לא בצורת מפות חדשות

מה IO Interactive מחביאה בשרוול?

אחרי שסיימה את העבודה על Hitman 3, הסטודיו IO Interactive עובד במלוא המרץ על כותר James Bond חדש, אבל זה ממש לא אומר שהוא נוטשֲ את הזיכיון.

ההפך הוא הנכון, והסטודיו הכריז כי הכותר החדש בסדרת משחקי ההתגנבות צפוי לקבל DLC, כך נאמר בראיון לאתר TheGamer. מפיק הסדרה פורסט לארג' (Forest Large), סיפר לאתר - "אנחנו בוודאות הולכים לעבוד על DLC, אבל עדיין לא הגדרנו בדיוק מה הוא יהיה. אנחנו לא נוסיף מפות חדשות למשחק, אלא דווקא ניקח אזורים קיימים ונחדש אותם. אנחנו יכולים לקחת מקומות מ-Hitman שיצא בשנת 2016 או מ-Hitman 2, יש לנו גישה לכולם".

כמו כן, לארג' אישר כי Hitman 3 לא יהיה הסוף עבור הסוכן 47, ואמר כי "אנחנו תמיד עובדים על Hitman ולכן תמיד מסתכלים אל עבר העתיד", הצהרה לא מפתיעה בכלל בהתחשב בעובדה שלרשות הסטודיו עומד אחד מהזיכיונות הפופולרים והרווחיים ביותר בגיימינג, שהצליח להחזיר את כל הוצאות הפיתוח על המשחק השלישי ולהפוך לרווחי תוך שבוע בלבד. שמואל שלנו סיקר את המשחק ואמר עליו - "הפורמולה ש-Hitman בנה לעצמו עם השנים מתפוצצת כאן בצורה בלתי רגילה, עם עיצוב שלבים כיפי המעודד חזרות על השלבים השונים ודואג לא לשעמם את השחקן בכל חזרה שכזו", הישג משמעותי כשמדובר על סדרת משחקים שרצה כבר יותר מ-20 שנה תחת אותו סטודיו.

מה דעתכם על DLC עבור היטמן 3 בדמות איזורים מחודשים? לאיזה מקום אתם הייתם רוצים שצוות הפיתוח יחזור למקצה שיפורים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י