הרשמה

פרטים חדשים על Lego Star Wars: The Skywalker Saga נחשפו

יותר מ-800 דמויות עם עיצובים מיוחדים, ויותר מ-20 כוכבי לכת שונים

כותר הלגו השאפתני מקבל פרטים חדשים ועסיסיים

ככל שהזמן עובר אנחנו מוצאים את עצמנו יותר ויותר נרגשים לקראת השקתו של Lego Star Wars: The Skywalker Saga, כותר הלגו השאפתני שמאחד את 9 הסרטים של מלחמת הכוכבים לתוך משחק אחד. דון מקדיארמיד (Dawn McDiarmid), מנהל עיצוב השלבים בסטודיו TT Games, שיתף מגוון פרטים חדשים על המשחק המצופה בעלון ה-Official Playstation Magazine החודשי.

מקדיארמיד סיפר כי למשחק יש יותר מ-800 דמויות בעלות עיצובים יחודיים להן, מתוכן יותר מ-300 יהיו דמויות ששחקנים יוכלו לשלוט עליהם ולהשתמש בהם במגוון שלבים שונים או בעולם הפתוח של המשחק. The Skywalker Saga לא לוקח את משחקי הלגו של מלחמת הכוכבים שקיימים ועושה להם מתיחת פנים, אלא בונה את כל שלושת הטרילוגיות מאפס בעזרת שימוש במנוע חדש כדי לנצל כמה שיותר את הכוח של הקונסולות החדשות. זה אומר שהמשחק יציג גלקסיה שלמה אותה נוכל לחקור, בתוכה יהיו כ-23 כוכבי לכת ששחקנים יוכלו לבקר בהם. מקדיארמיד הוסיף ואמר "אם יש לכם לוקיישן אהוב מהיקום של מלחמת הכוכבים, רוב הסיכויים שהוא נמצא במשחק הזה".

כמו כן, פיצ'ר נוסף שהוכרז הוא היכולת לשחק בקמפיין של כל סרט באיזה סדר שתרצו, כך שאם תרצו להתחיל מ-A New Hope ומיד לעבור ל-Revenge of the Sith, המשחק יאפשר לכם לעשות זאת. לבסוף, המשחק יכיל מערכת ירי ממחסה, קרבות חלל רנדומליים בזמן שוטטות בעולם הפתוח ומערכת משימות שתאפשר לכם לעקוב ולהשלים מספר קווסטים בבת אחת, מערכת שמדמה בעיקר משחקי RPG שטרם נראתה במשחקי לגו.

Lego Star Wars: The Skywalker Saga צפוי לצאת באביב 2021 לקונסולות הדור הקודם, הדור הנוכחי, המחשב האישי וה-Switch.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י