הרשמה

תכירו את קונסולת הדור הבא של... KFC!

כן, קראתם נכון, KFC, זאת של העופות, השמן והמפיות

Finger Clickin' Good

מלבד היותה "שנת קורונה", שנת 2020 הייתה גם שנה בסימן של הגעת קונסולות הדור הבא שדחפו את עולם הגיימינג שוב קדימה. אחרי שגל ההשקות של קונסולות הדור הבא חלף אותנו כבר לפני חודש, עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה אל עבר הדור הבא של המשחקים. אבל בעצם גל ההשקות עוד לא נגמר כשהיום נחשפת באופן מלא קונסולות הגיימינג של KFC. מה שהיה ניראה בחודשים האחרונים כבדיחה מוחלטת של רשת המזון המהיר על גבי הקונסולות של ענקיות הגיימינג קרם אט אט עור וגידים ועכשיו אנחנו מתבשרים שזה אכן קורה, KFC מוציאה קונסולת גיימינג אשר מבוססת על מרכיב סודי- Intel NUC.

אז מה ידוע לנו על ה-KFConsole? הקונסולה הביזארית מעוצבת בצורת הדלי האייקוני של KFC כשהיא כוללת בה "תא לשמירת החום של העוף הצלוי", כן קראתם נכון וזה לא נגמר כאן. הקונסולה היא בעצם מחשב שעוצב על ידי Cooler Master ביחד עם טים מלמבורג (Tim Malmborg) שסיפר שהאתגר היה הסידור הפנימי של המחשב במארז גלילי עם מגש נפרד עבור העוף. המפרט המלא של ה-KFConsole לא נחשף אך אנו יודעים שהוא מבוסס על רכיב ה-NUC Extreme Element 9 של אינטל, כרטיס מסך כלשהו מסדרת RTX מבית אסוס לצד טרה של איחסון NVMe של סיגייט. הרכיב היחיד שאולי נשמע קצת פחות מוכר הוא ה-NUC Extreme Element 9 של אינטל, שזה בעצם אלמנט קטן, מעין לוח אם שמורכב מראש שכולל בתוכו את המעבד (מ-i5 ועד i9), הקירור שלו, זיכרונות הראם ואפילו את כונן האיחסון. כל האלמנט הזה ניתן להחלפה פשוטה מאוד על ידי המשתמש לאלמנט חדש ואו חזק יותר במידת הצורך.

ברשת המזון מבטיחים שתא צליית העופות של הקונסולה ישמור על העוף חם אך גם יקח חלק ויעזור למערכת הקירור של המחשב. עוד לא ברור איך זה יקרה בדיוק ואנו נצטרך לחכות לשים את ידיינו על הקונסולה כדי לבחון את כל ההבטחות בצורה מלאה.

תאריך ההשקה והמחיר של ה-KFConsole עוד לא פורסמו.
מה דעתכם על ה-KFConsole? בדיחה מוצלחת או מעט מידי יותר מידי? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י