הרשמה

יצא מהלופ: תאריך היציאה של Deathloop נחשף בחנות ה-PS האוסטרלית

עוד בלעדי מצטרף לחלון ההשקה של אמצע 2021

בת'סדה מתכוננת לשורה של השקות חדשות

מאז שקיבלנו מהם את Prey בשנת 2017, הסטודיו Bethesda Softworks שמר על פרופיל נמוך עם השקות משחקים. עם זאת, כשזה הגיע להכרזות על משחקים, הפרופיל שלהם היה ההפך מנמוך - מאז Prey, קיבלנו הכרזות על משחקים כמו Ghostwire: Tokyo, Starfield, Elder Scrolls VI ו-Deathloop הבלעדי הזמני ל-Playstation 5. ל-Deathloop היה חלון יציאה שכיוון מתישהו לשנת 2021, אך לפי הדלפה של חנות ה-Playstation האוסטרלית, אנחנו צפויים לקבל את המשחק ממש בקרוב.

בתמונה בתחתית הכתבה תוכלו לראות כי חלון היציאה של 2021 שונה וכעת מופיע תאריך מלא - ה-21 במאי 2021. אם התאריך אכן נכון, זה אומר שאנחנו צפויים לראות את המשחק נוחת על ה-Playstation 5 בתאריך זה. אבל, עקב העובדה ש-Deathloop הוא בלעדי זמני עבור הקונסולה, הוא צפוי להגיע גם למחשב האישי, אך בתאריך מאוחר יותר. עדיין לא ברור אם הוא יגיע גם עבור ה-Xbox Series X/S, אבל בואו נודה בזה, אחרי הרכישה של Bethesda ע"י מיקרוסופט, זה די הגיוני להניח שאנחנו נראה את המשחק הזה גם על הקונסולה המתחרה. 

Deathloop מציג מתנקש בן-אלמוות שמטרתו היא להתנקש במגוון מטרות שמפוזרות ברחבי המפה. המשחק מאמץ אלמנטים של פארקור, התגנבות ואקשן מסדרת Dishonored, אבל הטוויסט כאן הוא שאם קרה ונהרגתם במהלך המשימה, הכל יתאפס ואתם תחזרו לנקודת ההתחלה. למשחק יש גם מצב מולטיפלייר בו שחקן מתחרה תופס שליטה על מתנקש אחר אשר מטרתו היא להרוג את השחקן הראשי ולמנוע ממנו מלהשלים את המשימה. אנחנו כבר יכולים לדמיין את כל ההנאה (והריבים) שיווצרו מהמשחק הזה.

מחכים למשחק החדש ל-PS5? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י