הרשמה

הצגת היכולות של ה-Xbox Series X|S

יציאת הקונסולות קרובה כעת יותר מתמיד

אחרי שקיבלנו את ממשק המשתמש של ה-Playstation 5, הגיע תורה של Microsoft

נובמבר עומד להיות חודש גדול במיוחד! אחרי המתנה של מעל שנה, היציאה של דור הקונסולות הבא סוף כל סוף מגיע והוא כבר ממש מעבר לפינה. בזמן שקיבלנו לאורך כל הקיץ המון הצגות יכולות של ה-Playstation 5 ולפני שבועיים קיבלנו גם הצגה של ממשק המשתמש של הקונסולה. כמו כל דבר בתקופה הזאת, הגיע תורה של Microsoft להציג בפנינו משהו חדש, בזמן שמספר יוצרי תוכן באינטרנט כבר קיבלו לידיהם את הקונסולה אך לא יכלו להראות יותר מדי חוץ מזמני טעינה על המשחקים מהדורות הקודמים, היום קיבלנו סרטון חדש שמציג את ה-Xbox Series X כבר בפעולה כמו שאנחנו נקבל אותו בסלון שלנו.

ההצגה של הקונסולה מגיעה אלינו בצורה של ריאיון בין מאליק פרינס (Malik Prince), מנהל קהילה ב-Xbox, לבין האריסון הופמן (Harrison Hoffman), מנהל תוכנה ב-Xbox. הדבר הראשון שאנחנו רואים הוא את מסך הבית של הקונסולה, ניתן לראות שהשורה העליונה מיועדת עבור האפליקציות האחרונות כאשר השורה מתחתיה מיועדת ככל הנראה עבור האפליקציות\שירותים של המשתמש כמו ספריה, תיבת הודעות והודעות מהרשת של Xbox. על פי הופמן הדבר מעוצב בצורה פשוטה ונגישה עבור משתמשים חדשים של Xbox שלא בהכרח השתמשו בקונסולה לפני כן ופחות מכירים את הסביבה החדשה.

בין הדברים הנוספים שהסרטון מציג לנו הם השיפורים ש-Gears 5 עבר על מנת לרוץ טוב יותר על ה-Series X|S, הצצה למסך ה-Guide שהוא תפריט שניתן להעלות בזמן משחק על מנת לבדוק דברים כמו התראות, Achievements ועוד. הדברים שבאו לאחר מכן הם אפשרויות ה-Quick Resume שתאפשר לשחקן לחזור בזריזות למשחק בדיוק איפה שעצר, התמיכה של הקונסולה בדורות קודמים יחד עם טכנולוגיה חדשה שנקראית Auto HDR שמוסיפה HDR למשחקים מהדורות הקודמים גם אם לא היו בהם לפני כן.

הנושא הבא שדובר עליו הוא השלט של הקונסולה, על פניו השלט לא נראה שונה במיוחד מהשלט של קונסולת הדור הנוכחי, אבל על פי הופמן, צוות הפיתוח של הקונסולה לקח מאוד ברצינות ביקורות מקהילת השחקנים ושינה את הארגונומיקה, הפך אותו לקטן יותר ועבד על שינוי הצורה של ה-D-Pad. יחד עם זאת הוצגו האפשרויות החברתיות של הקונסולה, בין היתר הצגה של כפתור ה-Share על השלט, כאשר מתבצעות צילומי מסך (צילום או וידאו), הצילום עולה ישר ל-Xbox Live, דבר שמאפשר גישה לתוכן דרך הטלפון על מנת לשתף את התוכן ברשתות החברתיות (יחד עם זאת קיבלנו גם הצגה קצרה של אפליקציית Xbox שעוצבה מחדש לקראת יציאת דור הקונסולות הבא).

דבר נוסף ודי גדול שהוצג בסרטון אחרי הצגה של החנות המשופצרת של Xbox וה-Game Pass על הקונסולה, הוא כרטיס הרחבת הזיכרון של Seagate בנפח של 1TB, בין הדברים הכי בולטים שניתן לראות הוא הגודל של הכרטיס והעובדה שהוא מהיר בדיוק באותה מידה שכרטיס ה-NVMe SSD שבתוך הקונסולה. עם האמור לפני כן, לא הוצגה היכולת של הכרטיס בוידאו אבל ניתן לראות את המשחקים מתווספים למסך שמוצג מאחורי פרינס והופמן.

ובזאת נגמרת ההצגה של הקונסולה, ה-Xbox Series X|S מגיעות בחודש הבא, האם אתם הזמנתם את הקונסולות מראש? מחכים לראות עוד מהדור הבא? שתפו אותנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י