הרשמה

האם ניראה בעתיד סטרימר גיימינג של Xbox?

אם שואלים את פיל ספנסר, אז כניראה שכן

האם Xbox בדרך לפתוח שוק חדש לעולם הגיימינג?

החודשים האחרונים היו תקופה מעניינת מאוד עבור מיקרוסופט בכלל ו-Xbox בפרט. זה התחיל לפני 10 חודשים עם החשיפה הראשונה של קונסולת הדור הבא ה-Xbox Series X, אחרי זה קיבלנו שיפורים משמעותיים לשירות ה-Game Pass עד שהוא סיים את שלב הבטא שהוא היה בו תקופה ארוכה והגיע מועד ההשקה המלא של השירות. בין היתר נכנסו תחת המטריה של Game Pass גם שירות EA Play ושירות "הנטפליקס למשחקים" של מיקרוסופט ה- xCloud שמאפשר להסטרים משחקים למכשירים תומכים מכל מקום ללא צורך בקונסולה ולבסוף קיבלנו גם את ההכרזה על ה-Xbox Series S. כל אלה ועוד מהלכים אחרים נתנו ל-Xbox רוח גבית חזקה לדור הבא וניראה שהם לא מורידים את הרגל מהגז.

את פיל ספנסר (Phil Spencer) כולנו כבר מכירים ואנחנו יודעים כמה הוא אוהב לפזר רמזים לגבי העתיד של Xbox. בראיון שקיים הפודקסאט Stratchery עם ספנסר הוא אמר: "אני חושב שאתה הולך לראות חומרה מוזלת יותר כחלק מהאיקוסיסטם (בעבר התייחסתי לזה בתור פלטפורמה/חממה) שלנו. כשאתה חושב על סטרימרים ומוצרים אחרים שאפשר פשוט לחבר לטלוויזה ולשחק דרך xCloud..." אך ספסנר לא הסתפק ברמז העבה הזה ואמר: "תאר לך מצב שבו יהיה לך משהו שאנו נכלול כחלק ממנוי Game Pass אשר יאפשר לך להסטרים משחקים לטלוויזיה שלך בעזרת xCloud כשאתה תצטרך רק לרכוש את השלט בנוסף."

ספנסר לא משאיר פה יותר מידי מקום לדימיון והשערות כשהוא רומז בבירור על סוג של סטרימר חדש שיצטרף למשפחת Xbox. יכול להיות שהסטרימר יגיע כבר כלול עם מנוי Game Pass כמו שנאמר אך גם אם לא, האופציה לקנות מכשיר פשוט וזול שמתחבר ישר לטלוויזיה ומאפשר לשחק עליו המון משחקים בקלות היא לא פחות ממעולה. 

נכון לעכשיו עוד אין לנו שם פרטים נוספים על הסטרימר של Xbox אך נעדכן ברגע שיהיו.
מה אתם חושבים על הרעיון? ביזבוז של משאבים או פריצת דרך? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י