הרשמה

סרטוני Unboxing של ה-Series X דולפים לרשת

נראה שכמה קונסולות ברחו מפס הייצור...

כמו תמיד, יש כמה ברי מזל שלא חיכו לתאריך ההשקה.

אנחנו מתקרבים בצעדי ענק להשקה החגיגית של קונסולות הדור הבא של מיקרוסופט. כמו כולם גם צוות Vgames מתלבט בצד של מי אנחנו במלחמת הדור הבא ואנחנו קרועים מתמיד (חוץ משמואל). נראה אומנם שלמרות החיסיון הכמעט מוחלט של מיקרוסופט לגבי הקונסולות החדשות שלה, כמה משתמשי Reddit כבר שמו עליה את ידיהם. המשתמש thejasonng העלה לחשבון שלו תמונה של קונסולות Series X ארוזות ומוכנות לשילוח ממחסן במיקום לא ידוע, מה שמחזק את ההנחה שיש ביננו כמה ברי מזל שכבר דילגו לדור הבא. אדם חכם אמר פעם ש-"ברגע שמשהו אצל Reddit, זה כבר אצל כולם".

אם לא די בכך, בשעות האחרונות החלו לצוץ ב-Youtube סרטונים של משתמשים שעושים Unboxing לקונסולה החדשה. כך למשל המשתמש Willy Crow שהעלה לחשבון שלו סרטון Unboxing ל-Series X. לצערנו הסרטון הורד מ-Youtube כמה שעות לאחר פרסומו אבל מי מאיתנו שהצליח לראות דיווח ש-Willy עובר די ביסודיות על האריזה ועל התוכן שלה, זאת למרות איכות תמונה דיי ירודה שקשה לדלות ממנה פרטים משמעותיים נוספים על אופי הקונסולה.

ה-Series X, קונסולת הדגל הגדולה והעוצמתית וגם ה-Series S, הגרסה הזולה והמעט חלשה יותר המסתמנת כעסקה הכי טובה שיש כיום בעולם הגיימינג יגיעו אלינו ב-10 לנובמבר, עוד פחות מחודש. החלטתם כבר מה התוכניות שלכם לדור הבא? האם אתם בצד של מיקרוסופט או נצמדים לסוני וה-Playstation 5 שלה? ספרו לנו בתגובות. אנחנו כבר לא יכולים לחכות

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:24 17.10.2020 | WarFox89 WarFox89

    אחת הדרכים הכי טובות להפסיק את מלחמת הפאן-בויים בין סוני למיקרוסופט שאפשר לראות ברשת לאחרונה זה .... אתם יודעים ... להפסיק לקרוא לזה מלחמת הדור הבא.

  2. 2

       | פורסם ע"י