הרשמה

שלט ה-DualSense יגיב לנשקים ב-Deathloop

השלטים של ה-PS5 יפגישו את העולם הוירטואלי עם המציאות

הסמל שלי תמיד אמר- "אם יש לך מעצור במלחמה, תקווה שגם לאויב יש אחד באותו הזמן"

אחד המשחקים שהכי עניינו אותי באופן אישי באירוע חשיפת ה-PS5 הוא Deathloop. למי שפיספס את ההכרזה אז נזכיר ש-Deathloop הוא משחק יריות ששואב המון השראה ממשחקי Dishonored. ב-Deathloop אנו נשחק שכיר חרב אשר יוצא למסע ציד מלא בדם אחרי 8 אויבים כאשר גם אנחנו נרדפים על ידי שכירת חרב יריבה. אם זה לא נשמע לכם מעניין במיוחד, המפתחת Arkane, ביססה את המשחק סביב מכניקת ה-Deathloop. שני שכירי החרב תקועים בתוך לולאת זמן כשאם הם לא הצליחו לבצע את משימתם לפני היריב, הזמן יחזור על עצמו עד שיצליחו לגבור אחד על השניה.

היום אנחנו מגלים שלולאת הזמן היא לא הדבר המיוחד היחיד שיש ב-Deathloop. במאי המשחק דינגה באקבה (Dinga Bkaba) סיפר ש-Deathloop ידע להשתמש בצורה נבונה בפיצ'ר ה-Haptic feedback. על פי סוני, פיצ'ר זה אמור לתת חווית רטט מתאימה לדברים שקורים על המסך שלכם והוא יוטמע בשלט ה-DualSense. באקבה מרחיב ומסביר שכאשר תחוו מעצור עם הנשק שלכם במשחק (הנשק לא עובד), השלט יחסום פיזית את כפתורי ההדקים (R2/L2). חסימה זו תמנע מכם ללחוץ על ההדק גם באופן וירטואלי ואך גם במיצאות.

דינגה המשיך ואמר: "אני נרגש מאוד מההדקים החדשים וה-Haptic feedback, שני אלו יביאו פיזיות לחווית המשחק ופידבק חשוב. Deathloop הוא משחק יריות בגוף ראשון ועשינו הרבה כדי לגרום לנשקים להרגיש שונים אחד מהשני. אחד מהפיצ'רים שאני אוהב הוא חסימת ההדקים בזמן מעצור, כדי לתת לשחקן פידבק מיידי אפילו לפני שהאנימציה תעבוד, דבר אשר יעודד את השחקן בצורה פיזית לתפעל את המעצור בנשק שלו."

Deathloop צפוי לצאת בחודשי האביב של 2021 עבור ה-PS5 והמחשב האישי.
מה אתם חושבים על השימוש בחסימת הדקים? האם אהבתם את זה? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י