הרשמה

נישנושי גיימינג: 21.8.20

גם השבוע לא פיספסנו את החדשות הקטנות

עוד שבוע, עוד חדשות משחקים

סוף השבוע הוא זמן מעולה לשבת ולהירגע מהשבוע הארוך עם הרבה משחקים ונישנושים. אם אתם רק רוצים להתרווח בכיסא ולהתעדכן קצת בחדשות גיימינג מהשבוע החולף, אספנו עבורכם את כל הידיעות הקטנות שקרו במהלך השבוע אך לא הצליחו להתגבש לכדי כתבה. ברוכים הבאים לפרק התשיעי של "נישנושי גיימינג" - אוסף של ידיעות מהזמן האחרון שאולי לא שמתם לב אליהם ועברו לכם תחת הרדאר.

Remedy, תסבירו את עצמכם!

מוקדם יותר השבוע דיווחנו כי המשחק Control מקבל גרסת Ultimate, כשמה שעצבן את רוב השחקנים הייתה העובדה שרק הגרסה הזו תקבל שדרוג אוטומטי ל-PS5 ול-Xbox Series X. בפוסט בבלוג של המפיצה של המשחק, חברת 505 Games, ניתן לנו הסבר ללמה רק הגרסה הזו תתמוך בשדרוג. "בכל דרך שניסינו ללכת בה היו חסמים והחסמים האלה הובילו למצב בו חלק מהשחקנים לא יכלו לשדרג את המשחק שלהם מסיבה כזו או אחרת. נכון לעכשיו אנחנו לא יכולים להציע את השדרוג לכל השחקנים של המשחק ואנחנו מבינים את התסכול. זה לא מה שרציתם לשמוע". בהתייחס לשדרוג, המפיצה רצתה להציע את החוויה המלאה של Control לשחקנים חדשים במוצר חדש שהם יוכלו למצוא בקלות.

טיזר ל-DLC של Borderlands 3

המשחק Borderlands 3 תפס את העולם בסערה כשהוא יצא לקראת סוף השנה שעברה, ואתמול קיבלנו טיזר לחבילת ה-DLC הבאה שלו והרביעית במספר. את הטיזר הקצר שמופיע בו לא אחר מאשר Krieg מהמשחק השני בסדרה תוכלו לראות כאן למטה, ואת ה-DLC לכשיצא, תוכלו להשיג כחלק מה-Season Pass של המשחק, או בקנייה נפרדת למקרה ושאר חבילת ההרחבה לא מעניינות אתכם.

סופ"ש מנומנם? משחק בחינם!

כמו תמיד אנחנו אוהבים להביא לכם לפחות משחק אחד בחינם כדי להעביר איתו את סוף השבוע. הפעם, שני משחקים יהיו זמינים בחינם על החנות של Epic Games, בדמות Enter the Gungeon, משחק ה-Rogue-like המשוגע מבית Devolver Digital והמשחק Gods Trigger שהוא עוד משחק Rogue-like עם דגש רב על יריות והתחמקות מכדורים ואויבים. שני המשחקים יהיו זמינים לרכישה בחינם עד ה-27 באוגוסט.

הצצה לדור הבא

השבוע גם קיבלנו מבט אל ה-UI המשופר של ה-Xbox Series X והפיצ'רים שהוא יכיל. האמת שזה לא כזה מדויק, כי זהו ה-UI שיופיע על האפליקציות והתוכנות של Xbox, בין אם מדובר על ה-Series X, ה-Xbox One, ה-PC או אפילו המובייל עם ה-xCloud. ה-Dashboard החדש של Xbox נועד להיות יותר מזמין מבחינת הנראות שלו עם טקסטים גדולים יותר וקריאים יותר ובנוסף אמור לעבוד טוב יותר ומהר יותר, כשהחברה מציינת את העובדה שמסך הבית של הקונסולה עולה מהר יותר ומשתמש בפחות זיכרון. תוכלו לצפות בסרטון המלא כאן.

עוד טיזר אחד ואבדנו

כולנו מחכים בקוצר רוח למחר, ה-22 באוגוסט. למה? כי מחר מתקיים אירוע ה-DC Fandome שבו, על פי כל התחזיות, אנחנו צפויים לקבל הכרזה כפולה: ההכרזה הראשונה היא על המשחק החדש של יחידת המתאבדים שדיווחנו עליו לפני שבועיים, והשני הוא על משחק באטמן חדש שאנחנו לא מפסיקים לקבל עליו טיזרים דרך האתר המסתורי r3dakt3d.com. אז עכשיו אנחנו מקבלים טיזר נוסף שמרמז לנו ככל הנראה על קשר של Two-Face למשחק החדש בעזרת המפה שמופיעה כאן למטה. האם מחר הכל יתבהר לנו? נצטרך לחכות עד הפאנל של WB מונטריאול כדי לגלות.

יצא לכם לראות דברים מעניינים יותר השבוע? האם פיספסנו משהו? ספרו לנו בתגובות!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י