הרשמה

גן סגור: Hitman 3 יהיה אקסלוסיבי לחנות של Epic

עם החדשות על אקסלוסיביות קיבלנו גם טריילר חדש

ברוכים הבאים לבית החדש שלך סוכן 47

חברת Epic וההתנהלות שלה בכל הנוגע לחנות המשחקים שלה וחתימת החוזים עם חברות משחקים שונות הייתה והיא עדיין אחד הנושאים השנואים ביותר על גיימרים מסביב לעולם בזמן האחרון. מרבית הזעם של השחקנים מגיע על בסיס טענה ש-Epic בוחרת להשקיע את כספה בחתימת חוזי בלעדיות עם מפתחות על מנת לקבע את המשחקים שלהן לחנות שלה ולחייב שחקנים להשתמש ב-Epic Game Store על ידי תחרות לא הוגנת. ראינו את זה עם הרבה משחקים כמו Borderlands 3, Metro Exodus, Control ועכשיו גם Hitman 3 מצטרף למועדון האקסלוסיביים של Epic.

Hitman 3 הוכרז באירוע של סוני לצד חשיפת ה-PS5 כשהוא הוכרז להיות המשחק האחרון בטרילוגיית World of Assassination. היום מפתחת המשחק- IO Interactive הכריזה שהמשחק יהיה אקסלוסיבי לחנות של Epic בזמן יציאתו בשנת 2021. מנכ"ל IO Interactive האקן אברק (Hakan Abrak) סיפר על הנושא: "שיתוף פעולה זה עם Epic נתן לנו חופש ליצור בדיוק את המשחק שאנחנו מדמיינים." נכון לעכשיו לא ידוע האם Hitman 3 יהיה בלעדי ל-Epic Store לזמן מסויים או שהוא ימכר שם בלבד. IO Interactive יצאה בהודעת הרגעה ואמרה שלמרות ש-Hitman 3 ימכר ב-Epic התקדמות השחקן מ-Hitman 2 שב-Steam תעבור איתו ללא בעיות.

בנוסף להכרזה על הבלעדיות ל-Epic קיבלנו גם טריילר חדש למשחק. הטריילר חושף בפנינו את מיקום אחת המשימות מהמשחק החדש שתקח אותנו למיסתורין של טירה אנגלית עתיקה ומפוארת. כהכנה לקראת המשחק החדש שיגיע אלינו בחורף הקרוב, המשחק הראשון בריבוט של סדרת Hitman שיצא בשנת 2016 יוצא בחינם ב-Epic Game Store מה-27.8 עד ל-3.9.

Hitman 3 יושק בינואר 2021 עבור קונסולות הדור הנוכחי, הדור הבא, Stadia ולמחשב האישי ב-Epic Game Store.
מה אתם חושבים על הבלעדיות ל-Epic? האם זה משפיע על דעתכם? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:48 21.08.2020 | nakiii nakiii

    יאללה שועל תתחיל שימתי פופקורן במיקרוגל

  2. 2

    16:12 21.08.2020 | WarFox89 WarFox89

    אין מה להתחיל בעיקרון. בלי להתייחס לעניין האקסלוסיביות עם אפיק, שאת דעתי בנושא אמרתי כבר הרבה פעמים - יש כל הרבה משחקים מעניינים שיוצאים בקרוב כמו CB2077, אססין קריד החדש, מאפיה 1 המחודש, project cars 3 וכו' ככה שהמשחק הזה לא מעניין אותי אפילו D:

  3. 3

    16:20 21.08.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    עדיין לא ברור לי למה הם עושים את זה... Hitman הוא מותג מאוד מבוסס על Steam. אני מבין מה האינטרס של Epic, מבחינתה זה יופי של דרך להעביר אליה משתמשים, אבל אני לא בטוח כמה IO Interactive מרוויחה מהדיל הזה...

  4. 4

    21:11 21.08.2020 | WarFox89 WarFox89

    האינטרס שלהם מאוד פשוט - כסף. לא רק שהם מקבלים צ'ק חד פעמי מאוד יפה על חתימה של בלעדיות לאפיק [בין אם זה לשנה או לתמיד] אז גם המפתחים מרווחים נתח יותר גדול על כל מכירה בהשוואה למכירת המשחק בסטים.

  5. 5

       | פורסם ע"י