הרשמה

המשחק Spider-man Miles Morales ירוץ על 4K\60FPS

תלבשו את החליפה, חוזרים למנהטן - והפעם עם 60 פריימים לשנייה.

אפשר שה- PS5 כבר יגיע אלינו וזהו?

אירוע חשיפת ה-PS5 של סוני נפתח ב-100 קמ"ש, כשהמשחק הראשון שהם חשפו היה Spider-man: Miles Morales, ואם זה לא מספיק - הם הודיעו כי הוא יהיה משחק השקה ויצא יחד עם הקונסולה החדשה. כידוע לכם, מדובר במשחק בעל עלילה עצמאית ולא במשחק המשך ישיר לכותר הקודם בסדרה, בדומה ל-Uncharted: The Lost Legacy.

מעבר לטיזר באירוע ההשקה, עוד לא יצא לנו להיחשף להרבה פרטים לגבי המשחק מלבד עיצוב העטיפה, אבל לאט לאט Insomniac משחררים עוד מידע. בהודעה האחרונה שלהם, שמחנו לשמוע כי על קונסולת ה-PS5, המשחק יוכל לרוץ ברזולוציית 4K (אמיתית ולא Checkerb)  וב-60 פריימים לשנייה! 

המשחק יוכל לרוץ באופן רגיל באיכות 4K וב-30 פריימים לשנייה, אך תוכלו לבחור לעבור ל-Performance Mode שיריץ אותו בקצב של 60 פריימים לשנייה. המשחק הקודם, Marvel's Spider-Man, היה נעול על 30 פריימים לשנייה גם בפלייסטיישן 4 וגם בגרסת הפרו. למרות שהמצב הנוכחי היה מעולה ולא נרשמו תלונות בקרב שחקנים לגבי המגבלה הזו של המשחק, 60 פריימים לשנייה כשאתם מזגזגים לכם באוויר בין בתים ברחבי מנהטן נשמע לא פחות ממדהים. 

נכון לעכשיו, השיפור מתוכנן (או לפחות מוכרז) רק למשחק החדש, אך יש כבר קולות שמקווים שבמעבר ל-PS5, גם המשחק המקורי יקבל שדרוג ל-60FPS. 

מה אתם חושבים על העניין? מחכים לחזור לקפוץ בין גגות מנהטן ב-60FPS? ספרו לנו בתגובות!

 

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י