הרשמה

שליש מכלל מפתחי המשחקים נאלצו לדחות השקות בגלל וירוס הקורונה

שעות ארוכות יותר, הכנסה נמוכה יותר ומגבלות חומרה השפיעו מאוד על פיתוחי משחקים

קורונה, אולי תלכי כבר?

לפי סקר שנערך במהלך כנס ה-Game Developer Conference בקרב 2,500 אולפני פיתוח משחקים, התגלה שאחד מכל שלושה מפתחים נאלץ לדחות השקה של משחק בעקבות וירוס הקורונה, זאת בגלל המעבר לנוהל עבודה מהבית אשר האט את קצב הפיתוח של המשחק.

"הצוות שלנו נאלץ להפסיק לעבוד לחלוטין כדי להתמקד בניהול החיים שלהם ולמצוא עבודות מזדמנות כדי להביא אוכל הביתה. קיווינו להראות את הפרוייקטים החדשים שלנו אבל הרבה אירועים בוטלו, העבודה מהבית האטה אותנו וכמה פרוייקטים ששכרו אותנו עבורם נדחו או בוטלו", מספר אחד המפתחים. "עברנו לעבודה מהבית, אבל זה גרם לכמה שבועות של תקלות", טען מפתח אחר מניו זילנד. "ברגע שניו זילנד השתלטה על הוירוס חזרנו למשרד ותפקדנו במאה אחוז".

מחסומים נוספים שמפתחים נאלצו להתמודד איתם הם חומרה שלא הייתה זמינה מהבית, תקשורת לקויה (כולל החלטות שנעשות דרך Discord) והקלטות של מדובבים מרחוק מה שהשפיע משמעותית על האיכות המתקבלת. 41% מהמפתחים טענו כי פיריון העבודה שלהם ירד, 35% אמרו שהיצירתיות שלהם נתקלה במחסום, 41% טענו כי נאלצו לעבוד שעות ארוכות יותר מבדרך כלל ו-26% נאלצו להתמודד עם שכר מופחת, ומפתח אחד טען כי לא הרוויח מספיק בכדי לשלם שכר דירה, מה שגרם לו לחזור לגור עם הוריו. עם זאת, לא הכל כזה אפל וקודר: 12% מהנשאלים אמרו כי יעדיפו להמשיך לעבוד מהבית גם אם ימצאו תרופה לנגיף, וחלק מאולפני הפיתוח יזמו תוכניות לאפשר עבודה מהבית למפתחים שלהם עם שעות גמישות יותר. 

לא ניתן לדעת את כמות המשחקים שנדחו מהסקר הזה, אבל אנחנו יודעים שמשחקים כמו Iron Man VR, גרסאת המחשב האישי של Death Stranding, כותר האימה The Dark Pictures: Little Hope ו-Mafia: Definitive Edition סבלו מדחיות בעקבות הנגיף.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י