הרשמה

שמועה: טרילוגיית Metroid Prime תגיע ל-Switch בחודש הבא

Godspeed... Samus.

האם כבר בחודש הבא נוכל לחוות את הטרילוגיה הנהדרת על קונסולת ה-Switch?

סדרת Metroid הינה אחת מסדרות המשחקים הפופולריות של נינטנדו, כשסדרת הבת שלה, Metroid Prime נחשבת לקלאסיקה של ממש. כשיצאו לקונסולות ה-Gamecube ולקונסולת ה-Wii, נחשבו המשחקים ליצירות מופת בסדרת Metroid וקיבלו תשבוחות מכמעט כל שחקן אפשרי, כשהמעבר לז'אנר ה-FPS נעשה בצורה נהדרת ושמרה על הרוח של משחקי Metroid. לפני כשנה וחצי קיבלנו הודעה מעציבה במיוחד, כאשר נינטנדו החליטו להתחיל את הפיתוח של Metroid Prime 4 מאפס, יחד עם הסטודיו המקורי של הטרילוגיה המקורית, Retro Studio. מעריצים קיבלו את הבשורה ברוח טובה באופן יחסי, אבל רובנו נשארנו עדיין עם הציפייה. אבל, אם מה שראינו הבוקר נכון, סביר להניח שנוכל להנות מהטרילוגיה המקורית פעם נוספת לפני שהמשחק הבא בסדרה יגיע!

חנות האונליין Inet השוודית פרסמה רשומה עבור Metroid Prime Trilogy לקונסולת ה-Switch (נכון לכתיבת הכתבה הזאת, הרשומה כבר לא זמינה באתר), על פי התיאור, הטרילוגיה שיצאה ל-Wii תגיע ל-Nintendo Switch ותאריך השחרור הצפוי שלה הינו ה-19 ליוני. השמועה עצמה אינה חדשה והפעם האחרונה ששמענו עליה גם היתה לפני שבועות ממש בודדים, כאשר הרשומה הופיעה באתר, אז עוד לא היה תאריך שחרור פוטנציאלי, היום הרשומה קיבלה תאריך שחרור אפשרי, עוד פחות מחודש.

הרשומה עצמה כבר לא זמינה באתר החנות, אבל אם נציץ ב-Wayback Machine, ניתן למצוא את הדף. השמירה האחרונה היא מה-8 למאי, באותו זמן עוד לא היה תאריך שחרור ברור למשחק, אבל שם כבר ראינו כי הטרילוגיה שתגיע (אם תגיע) לקונסולת ה-Switch, תהיה פורט של הטרילוגיה מקונסולת ה-Wii.

מתרגשים לקראת שחרור פוטנציאלי של משחקי היריות הנהדרים?

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י