הרשמה

מוד חדש של RE3 מחליף את נמסיס בשרק

Shrek is love... Shrek is life...

אף אחד מאיתנו לא ביקש את זה, אבל מישהו היה חייב ליצור את זה

אם יש משהו אחד מאוד מיוחד בשחקני המחשב כיום, זה כנראה יהיה קהילת המודינג שלה. מודים כמו המוד של Dota ב-Warcraft 3 שהולידו משחקים כמו League of Legends ומאוחר יותר את Dota 2, או מצב מרובה המשתתפים של Just Cause 2 שלאחר מכן הפך לרשמי, הוכיחו כמה כח יש לקהילה הזו. יחד עם כל זה, קהילת המודינג גם ידועה בחוש הומור מיוחד, עם דוגמאות כמו וודי מצעצוע של סיפור ב-GTA IV, או תומאס הקטר ב-Skyrim. אבל שום דבר, שום דבר, לא הכין אותנו למה שראינו היום.

בין התלונות שיצא לחלקנו להשמיע בנוגע לרימייק החדש ל-Resident Evil 3, אחת מהמרכזיות הייתה שהאויב הראשי שלכם במשחק, Nemesis, אינו מעביר את תחושת הפחד והלחץ שהוא העביר במשחק הישן (או אם נצטרך להשוות, אז אפילו ל-Mr. X ברימייק של המשחק הקודם בסדרה). But it's all ogre now...

הוידאו כאן למעלה מציג את המוד המדובר, מוד שמחליף את המודל של נמסיס... במודל של שרק. מיותר לציין שעצם ההחלפה עצמה של האחד בשני מלחיצה לבדה, אבל לראות את שרק פורץ את הקיר בדירה של ג'יל  באחת מסצינות הפתיחה של המשחק, מלחיצה אף יותר. הוידאו מציג את המוד במהלך סצנות הפתיחה של המשחק שבהן בורחים מנמסיס (סליחה, שרק) עד לרגע שבו קרלוס יורה בו עם משגר טילים. בתור בונוס, אנחנו גם זוכים לראות את הבריחה לאזור הביוב וגם את שרק נופל לתוך המים לפני קרב הבוס השני מול נמסיס. כל שנותר לי הוא לתהות איך הוא עלול להיראות אחרי הטרנספורמציה הזאת.

בעצם אולי עדיף שלא.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י