הרשמה

הפתעה: אקסלוסיבים של סוני הופיעו ב-Steam

גירסאות ניסיון זמינות כבר עכשיו בחנות

זה אומר שבקרוב ניראה אותם ב-Xbox? לא, כנראה שלא

אנחנו בטוחים שבדיוק כמונו, גם אתם לא צפיתם את זה. אתמול בערב הופיעו ב-Steam שלושה משחקים אקסולוסיבים של סוני. בתקופה האחרונה אנו עדים ליותר ויותר משחקים שהיו אקסלוסיבים לקונסולות אשר מוציאם את דרכם למחשב ולחנות של Steam. בשבוע הבא משחק הפיראטים של מיקרוסופט - Sea of Thieves  - יושק ב-Steam במקביל לעצם היותו בחנות של מיקרוסופט מאז ההשקתו המקורית. בנוסף לכך מתישהו בחודשי הקיץ אנו צפויים לקבל את ההשקה של Horizon Zero Dawn גם היא ב-Steam

המשחקים שהופיעו אתמול ב-Steam הם Detroit Become Human, Beyond Two Souls ו-Heavy Rain. מצד אחד ראינו את טרנד הפצת האקסלוסיבים על המחשב בזמן האחרון אך בחירת המשחקים ניראת טיפה תמוהה. אם אתם לא יודעים Epic, סגרה לפני שנה חוזה הפצה בלעדי עם Quantic Dream, המפתחת של Heavy Rain הנהדר מתקופת ה-PS3. החוזה נחתם ב-24 ליוני ובדרך כלל חוזי הבלעדיות של Epic נמשכים עד מקסימום של שנה לכן תאריך ההשקה של ה-18 ביוני ב-Steam לא הפתיע אותנו, אך למרבה ההפתעה זהו גם תאריך ההשקה של שני המשחקים הנוספים מהמפתחת. המשחקים עברו שיפורים קוסמטיים קטנים על מנת שיהיה אפשר להריץ אותם ב-4K והם יראו טיפה יותר טוב מגירסאות העבר. את דרישות המערכת המדוייקות של כל משחק אפשר לראות בעמוד ה-Steam שלו אך נציין שהן בינוניות ויוכלו לרוץ על רוב המחשבים כיום.

הסברה הרווחת היא שסוני התחילה לשחרר למחשב משחקים אקסלוסיביים שהיא יודעת שכבר לא יצליחו למכור הרבה עותקים אם בכלל בחנות של פלייסטיישן ולכן היא יכולה לוותר על הבלעדיות שלהם. יכול להיות שהיא עושה זאת כאסטרטגיית הכנה לקראת ה-PS5, כשהיא מנסה למשוך משתמשים חדשים לפלטפורמה שלה בזכות טעימה והצגת היכולות של חלק מהאקסלוסיביים שלה. גם אם לא תרכשו את המשחק תוכלו לקבל את הטעימה הזו בחינם על ידי Demo שזמין לכל אחד מהמשחקים.

מה אתם חושבים על המהלך של סוני? האם תרכשו את המשחקים? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י