הרשמה

הטריילר ל-Assassin's Creed Valhalla נחשף, יגיע גם לקונסולות הדור הבא

אודין יהיה איתנו בתקופת החגים הקרובה!

המשחק יאפשר לכם לשחק כגבר או אישה

הטריילר המצופה של Assassin's Creed Valhalla סוף סוף הגיע אלינו ולמרות שקיווינו לקצת משחקיות, אנחנו לגמרי לא מתלוננים. יחד עם הטריילר קיבלנו גם המון מידע לגבי המשחק החדש ומה הוא הולך להציע לנו.

במשחק אנחנו נשחק את הדמות של Eivor, וויקינג (או וויקינגית!) שיוצא לפשיטות ונלחם כדי להשיג תהילה בעולם. המסע של הדמות תיקח אותה למחוזותיו של הים הצפוני וכמובן אנגליה, שם הדמות תוכל ליצור עתיד חדש עבור השבט שלה. כמו שכבר ציינתי קודם, תוכלו לשחק כגבר או כאישה במשחק, בהמשך לקו שקבע המשחק הקודם בסדרה, Assassin's Creed Odyssey. השחקנים יוכלו לעצב את הלבוש של Eivor, את הביגוד של הדמות, להוסיף לה קעקועים ועוד. 

לפי ראיון שנתן הבמאי של המשחק, אשרף איסמעיל, ל-IGN, לשבט במשחק וההתיישבות שלכם יהיה תפקיד מרכזי בסיפור ובמשחקיות: "זהו פיצ'ר מפתח במשחק...יש המון בניינים שהשחקן יכול לבנות וכל בניין משפיע על המשחקיות בצורה שונה...אנחנו מנסים ליצור תחושה אצל השחקן שההתיישבות הזו היא הבית שלו והיא מתפתחת יחד איתו ככל שהמשחק מתקדם". עוד פיצ'ר מרכזי במשחק הן בחירות שהשחקן יצטרך לעשות בסיפור כדי להתקדם בו וישפיעו על העלילה של המשחק. לא קיבלנו תשובה חד משמעית לגבי הופעת האלים הנורדים במשחק, אבל "השפעתם ניכרת בסיפור ובהיסטוריה של הדמויות השונות במשחק".

לאלו מכם שדאגו שיהיו וויקינגים במשחק של Assassin's Creed בלי קרבות ימיים - הסירו דאגה מלבכם: הספינות הארוכות של הוויקינגים מצטרפות לקרבות הימיים, כש-Eivor יוכל (או תוכל) להוביל את האנשים שלו לפשיטות על כפרים ועל מעוזות אנגליים. "הבאנו ארבעה מחוזות גדולים מאנגליה: ווסקס, נורת'אמבריה, מרסיה ואנגליה המזרחית, אז הבאנו בעצם חתיכה גדולה מאוד של המדינה". השחקן יוכל לחזור לנורווגיה "מתי שהוא רק ירצה". עוד בנושא המשחקיות, השחקנים יוכלו להשתמש בשני נשקים שונים, ייחשפו למגוון רחב של נשקים שיוכלו להשתמש בהם וכמובן - הלהב הנסתרת עושה את הקאמבק שלה.

למשחק יגיעו כמה גרסאות שונות: רגילה, זהב, אולטימטיבית ולאספנים, כל אחת עם הבונוסים שלה. החברה גם מאשרת את העובדה שיהיה Season Pass למשחק ותוכן נוסף לאלו שיזמינו את המשחק מראש בדמות משימה נוספת שיוכלו לבצע כדי לקבל עוד אביזרים שיעזרו להם להילחם.


ולסיום, המשחק יגיע בתקופת החגים הקרובה (סוף שנת 2020) לקונסולות ה-PS4, Xbox One, Stadia ו-PC, אבל בנוסף, יגיעו גם לקונסולות הדור הבא, הלא הן PS5 ו-Xbox Series X. "העובדה שזמן הטעינה על הקונסולות החדשות כל-כך נמוך מאפשר לנו להסיר חלק מהדברים שהורסים את ההיטמעות של השחקן בעלילה, העולם והסיפור שלנו. העולמות הללו של נורווגיה ואנגליה באותה התקופה הן כל-כך עוצרות נשימה, שאנחנו ממש שמחים על ההזדמנות לתת לשחקנים את החוויה שמגיעה להם".

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:06 30.04.2020 | nakiii nakiii

    בניית מבנים, חלק מחבורה למה זה נשמע לי מוכר

  2. 2

       | פורסם ע"י