הרשמה

שובר קופות: Assassin's Creed Valhalla הוא המשחק המכניס ביותר בסדרה

ולהאלה שובר את שיאי המכירות של הסדרה

העין של אודין רואה הכל, בייחוד את ההצלחה

המשחק Assassin's Creed Valhalla הושק לפני קצת יותר משבוע וכבר שובר שיאים. סדרת משחקי Assasin's Creed היא אחד מהסדרות המוצלחות ביותר של Ubisoft והצליחה לשמור על מעמדה בצורה יציבה במשך השנים. סדרת המשחקים העניקה לשחקנים שלה הזדמנות לגלות את ההיסטוריה מחדש ולחוות את התקופות העתיקות באיטליה, מצרים, צרפת, אנגליה ואפילו בישראל. הכותר החדש לוקח אותנו אל המחוזות הנורדים ומאפשר לנו לשחק כוויקינג\ית בהרפתקאה החדשה מבית יוביסופט.

נתוני המכירה שפורסמו היום חושפים כי המשחק מכר הכי הרבה יחידות בשבוע הראשון ליציאתו מכל משחקי הסדרה המפורסמת. בנוסף לשיאי המכירות הללו, הוא גם זוכה לנתון מרשים ב-PC כאשר הוא שבר את שיא המכירות ב-Ubisoft Store, על אף השקה כמעט חופפת עם המשחק Watch Dogs: Legion.

Ubisoft שיחררו ביחד עם נתוני המכירות גם חלק מסטטיסטיקות השחקנים- מאז היציאה השחקנים חצו 4 מיליון קילומטר וחשפו יותר מ-55 מיליון מבנים. השחקנים ניצחו יותר מ-3.5 מיליון משחקים של Orlog וכ-1.8 מיליון שחקנים זכו בלפחות משחק שתייה אחד. אם אתם עדיין לא חלק מהסטטיסטיקה ומתלבטים האם כדאי לרכוש את הכותר החדש, תציצו בביקורת של גל שלנו למשחק בשביל לגבש את דעתכם.

המשחק זמין לכל הפלטפורמות, הן לדור הנוכחי- PS4 וה-XBOX ONE והן לדור הבא PS5 ו-XBOX SERIES X\S וגם לשחקני ה-PC בחנויות Epic Store ו-Ubisoft Store.
מה דעתכם על Valhalla? האם כבר ניסיתם אותו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:31 18.11.2020 | WarFox89 WarFox89

    תאמת לא חשבתי בהתחלה שלשחק ב-Orlog יהיה כל כך ממכר :)

  2. 2

    23:10 18.11.2020 | Megalodon Megalodon

    באמת? שיחקתי חצי משחק Orlog ושאלתי את עצמי למה קניתי משחק יקר עם גרפיקה כבדה בשביל לבזבז את הזמן על משחק קוביות? יצאתי מזה ולא חזרתי לזה שוב. אולי ננסה עוד פעם אם אני אשתעמם. זה באמת כזה טוב? הגדולה ב-Gwent של וויצ'ר זה שאוספים קלפים אז יש כל הזמן הרגשה של התקדמות שגורמת לרצות להמשיך לשחק כדי לשפר את החבילה שלך, ב-Orlog רק עושים כסף.

    לגבי ההצלחה של המשחק - אני חושב שהוא מצליח כל כך רק בגלל שאנשים מעבירים איתו את הזמן עד סייברפאנק, הוא לא ב-א-מ-ת כל כך טוב. כאילו, הוא טוב מאוד, אבל הוא לא מדהים ברמה שמצדיקה את ההצלחה הזו, לדעתי.

  3. 3

    18:07 19.11.2020 | WarFox89 WarFox89

    גם באורלוג יש התקדמות - אם אתה מנצח משחקים אתה פותחים אלים חדשים עם יכולות חדשות שיכולים לעזור לך לנצח את מי שמולך.
    לגבי "מעבירים איתו את הזמן עד הדבר האמיתי\סייברפאנק" זאת רק דעתך :) בשבילי AC זה הדבר האמיתי ולי הוא הרבה יותר חשוב מסייברפאנק לכן אני לא מעביר איתו את הזמן אלא ממש נהנה ממנו כי הוא באמת עד כדי כך טוב וכיפי ומדהים בעיני :)

  4. 4

    18:25 19.11.2020 | Megalodon Megalodon

    ברור שזו רק דעתי, אפילו ציינתי את המילה "לדעתי" במפורש :)

    אני אישית רואה בו המון בעיות. המון. הבאגים, הגליצ'ים הגראפיים, מיחזור משחקיות, המון בזבוזי זמן מלאכותיים, אני באמת חושב שהוא סוג של ג'אנק פוד מנחם עד שתגיע הארוחה האמיתית, סורי.

    אבל נו, בסדר, נסכים שלא להסכים. העיקר שאתה נהנה!

  5. 5

       | פורסם ע"י