הרשמה

חברת 2K חושפת את WWE 2K Battlegrounds, המשחק הבא בסדרת משחקי WWE 2K

הלאה 2K21, שלום 2K Battlegrounds

המשחק הולך להיות הרבה יותר ארקיידי ולוקח השראה מסדרת משחקי NBA 2K Battlegrounds

אחרי ההכרזה כי לא יצא השנה משחק חדש בסדרת WWE 2K, אנחנו מגלים כי החברה עבדה על משחק חדש לחלוטין עם המותג. המשחק החדש ייקרא WWE 2K Battlegrounds והוא צפוי לצאת בסתיו הקרוב.

WWE 2K Battlegrounds זונח את הסימולציה הריאליסטית למחצה של המשחקים הקודמים בסדרה לטובת משחקיות ארקיידית, מטופשת ומטורפת יותר. המשחק נועד להיות כזה ששחקנים יוכלו להרים ולשחק עם חברים בזריזות ולהילחם עם הכוכבים הגדולים של המותג כמו דה רוק, ג'ון סינה, בקי לינץ' ועוד. מהטיזר הקצר ש-2K פרסמו, זה נראה שהמשחק הוא סוג של שילוב בין NBA 2K Playgrounds לבין WWE All Stars שיצא ב-2011.

החברה שמפתחת את המשחק היא Saber Interactive, אותה החברה האחראית למשחקי NBA 2K Playgrounds. תוכלו לצפות בטריילר כאן:

באותה ההודעה, חברת 2K בחרה גם להתייחס ל-WWE 2K20 הכושל ולסדרת המשחקים המרכזית בפרט. החברה דיברה על כך שהיא הקשיבה ומעריכה את הפידבק שהיא קיבלה מהשחקנים לגבי WWE 2K20. בנוסף, החברה הבטיחה שהשרתים של WWE 2K19 ישארו פעילים בזמן הקרוב לאלו שלא רוצים לשחק במשחק האחרון בסדרה. 2K גם התייחסו לעובדה שלא נקבל משחק חדש השנה ואמרו שהם רצו לתת לצוות המפתח בחברת Visual Concepts את הזמן לפתח משחק שבאמת "יגרום להנאה אצל וותיקי סדרת WWE 2K, בנוסף לשחקנים חדשים בסדרה".

החברה גם שכרה את שירותיו של פטריק גילמור (Patrick Gilmore) שאחראי בין היתר על העיצוב של משחקים כמו Killer Instinct, Medal of Honor ועוד, כדי לעזור בתהליך העיצוב והפיתוח של החברה. 

 

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י