הרשמה

האם חברת הפוקימונים רומזת לנו על רימייקים למשחקי פוקימון פנינה/יהלום?

Sinnoh confirmed?

אנחנו עדיין מנסים להבין למה שהם יצייצו בצורה שכזו...

אחרי שני משחקי פוקימון לקונסולת ה-Switch (אחד חדשני אבל פשוט, והשני יותר מסורתי), מעריצי הסדרה נושאים את עיניהם אל עבר המשחק החדש הבא. באופן מפתיע, רוב מה שאנשים היו רוצים לראות הוא לא משחק פוקימון חדש לחלוטין אלא רימייק לשניים מהמשחקים האהובים ביותר בתולדות הסדרה: משחקי פוקימון פנינה ויהלום, או Diamond and Pearl. משחקי הדור הרביעי הכילו חלק מהפוקימונים האהובים בתולדות הסדרה כמו Infernape, Piplup וכמובן Lucario.

זה לא סוד שהרבה אנשים ציפו שרימייק למשחקים האלה יגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch, אחרי שכמעט כל קונסולה ניידת חדשה קיבלה רימייק למשחק כלשהו בסדרה: ה-GBA קיבל את Fire Red ו-Leaf Green, ה-DS קיבל את Heart Gold ו-Soul Silver הפנומנליים וה-3DS קיבל את Omega Ruby ו-Alpha Sapphire. מעריצי הסדרה שיוועו לרימייק למשחקים האלה כל-כך, שהביטוי "Sinnoh Confirmed" (סינו אושר, כאשר זהו השם של האזור של המשחקים הללו) הפך למימ של ממש. עכשיו, חברת הפוקימונים חוגגת 13 שנה למשחקים הנהדרים בדרך...מעניינת.

בציוץ שהעלתה החברה לעמוד הטוויטר של פוקימון, היא חוגגת 13 שנים ליציאת המשחק בארה"ב, כשהיא מתחילה את הציוץ במילה "Confirmed":

כמובן שזוהי יכולה להיות סתם בדיחה פנימית מצד חברת הפוקימונים שמנסה להציק קצת למעריצים (בעיקר בהתחשב בעובדה שיש שתי חבילות הרחבה לפוקימון שמגיעות בהמשך השנה), אבל זה גם יכול להיות סוג של טיז לקראת חשיפה של הרימייקים שכולנו רצינו לשחק (אולי שנה הבאה?). בכל אופן, אי אפשר לקחת את הציוץ הזה כהכרזה רשמית, אבל זה טוב לשמור על אופטימיות.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י