הרשמה

ההצגה הבאה של Xbox Series X לא רחוקה

משחקים? משחקים!

אנחנו מחכים לכל פיסת מידע קטן שנקבל

בזמן שהפרטים היחידים שידועים לנו על ה-Playstation 5 הם איך נראה השלט שלו וכיצד בערך תיראה מערכת הקירור שלו Xbox ו-Microsoft נהנות מכל תשומת הלב של הגיימרים.

כבר תקופה ארוכה שיש שמועות שבקרוב מיקרוסופט ו-Xbox יחשפו את קו המשחקים שיגיעו עם הקונסולה המצופה שלהן. בציוץ שהופנה אל פיל ספנסר, המנהל הראשי של מותג Xbox, נשאלה השאלה: "מה דעתך על חשיפה מוקדמת של מידע ומשחקים חדשים עבור ה-Xbox Series X בהמשך השנה. איך הולך התכנון?"  לשמחתנו פיל אישר את המידע באופן חלקי:

ספנסר ענה לציוץ: "עברתי אתמול על תוכניות חשיפת המידע עד להשקה. הצוות עושה עבודה מעולה. מעולם לא הייתי נרגש כל כך לגבי תוכניות של Xbox. שמענו אותך, אתה רוצה שקיפות/אותנטיות. אנחנו מתכננים להמשיך להראות את זה, אין עוד הרבה המתנה עד לצעד הבא (משחקים)". על אף שאין לנו תאריך, פיל מאשר שהשלב הבא בחשיפת המידע תיהיה קשורה למשחקים וזה יקרה בקרוב. זה ידוע שבדור הנוכחי מיקרוסופט "הפסידו" לסוני בקרב האקסלוסיביים וזה גם ידוע טוב מאוד לספנסר. ככל הנראה החברה מתכננת לעשות הצגה גדולה של האקסלוסיביים החדשים שלה לדור הבא, כשאנחנו מכירים לפחות משחק אחד גדול שמגיע לקונסולה של מיקרוסופט (משחק ההמשך ל-Hellblade).

איזה משחקים הייתם רוצים לראות בהכרזה הגדולה של Xbox? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י