הרשמה

הוכרז ה-Switch Lite, גרסה קטנה יותר של הקונסולה בדגש על ניידות

השמועות היו נכונות אם ככה

המוצר יצא ב-20 בספטמבר, יהיה בגודל של 5.5 אינץ' ולא יאפשר חלוקה של השלטים שלו

נינטנדו הכריזו היום על ה-Nintendo Switch Lite, גרסה קטנה יותר וקומפקטית יותר של ה-Nintendo Switch. הגרסה החדשה של הקונסולה תואמת את השמועות וההדלפות מהתקופה האחרונה, כשה-Switch Lite הוא קונסולה קטנה יותר שמתמקדת נטו בניידות של המכשיר.

ה-Switch Lite יגיע עם מסך של 5.5 אינץ' ברזולוציה של 720p, כמו באחיו הגדול יותר. כיאה לעובדה שמדובר בקונסולה ניידת נטו, ה-Switch Lite כבר לא יאפשר חיבור של המכשיר לטלוויזיה בשום צורה כלשהי (לא USB-C ולא HDMI), לא יאפשר חלוקה של השלטים שלו כמו ה-Switch הרגיל ובנוסף גם לא יכלול פיצ'רים נוספים כמו ה-HD Rumble ומצלמת האינפרא-אדום שקלטה את התזוזה שלכם. את ארבעת לחצני התזוזה מהשלט השמאלי של ה-Switch מחליף D-Pad רגיל.

בנוסף, ה-Switch Lite יגיע עם 32GB של זיכרון פנימי ועוד מקום להכנסת כרטיס MicroSD (בדיוק כמו ה-Switch הרגיל), ולפי נינטנדו, בגלל שהיא עושה שימוש במנוע גרפי יעיל יותר זמן הסוללה של המכשיר צפוי לעלות ב-20 עד 30 אחוזים. הקונסולה תעלה 200 דולר, תגיע בצבעים אפור, טורקיז וצהוב ותגיע למדפים בכל העולם ב-20 בספטמבר, כשגרסה מיוחדת של המכשיר בסגנון המשחקים החדשים של Pokemon תצא ב-8 בנובמבר (בדיוק בזמן ל-Pokemon Sword/Shield).

חשוב לציין כמה דברים לגבי הקונסולה: הקונסולה החדשה מוותרת על כל הרעיון של קונסולה היברידית ובכך מבטלת חלק גדול מהחן שהיה לקונסולה הרגילה, מצד שני זה גם אומר שאנשים שלא התחברו לקונסולה הבכירה בגלל הגודל שלה, או שכמעט ולא משחקים במצב נייח יוכלו לקבל משהו קומפקטי וקטן יותר בלי כל שאר הדברים שהופכים את הקונסולה להיברידית. הדבר השני שחשוב לומר הוא שמשחקים כמו ה-Labo לא מותאמים לגרסה הזו של ה-Switch, וכנ"ל לכל משחק שדורש חלוקה של Joy-Cons (כמו לדוגמא, Super Mario Party, שלא ברור איך יעבוד עם ה-Switch Lite). עוד דבר שמעניין אותי אישית הוא כל עניין המעבד: האם העלייה בזמן הסוללה של המכשיר היא הדבר היחיד שהמעבד היותר יעיל נותן לנו, או שמא אנחנו גם נראה ביצועים טובים יותר למשחקים שונים?

והשאלה הגדולה מכולן: עכשיו כשאנחנו יודעים שה-"Switch Mini" היה אמיתי - האם ה-"Switch Pro" בדרך? ואם כן, מתי הוא יצא?

על כל הפרטים הללו אנחנו נקבל תשובות בקרוב אני מניח, בינתיים מוזמנים לראות את התמונות של הקונסולה פה למטה.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י