הרשמה

מהדורת Gold של Resident Evil 7: Biohazard תושק השנה

ההרחבה Not a Hero בכיכובו של כריס רדפילד שנדחתה תינתן בחינם באותו היום שבו תושק מהדורת ה-Gold

ההזדמנות המושלמת לשחק במשחק המצליח

במידה ועוד לא שיחקתם ב-Resident Evil 7: Biohazard, עדיף שתחכו כמה חודשים עד לבואה של המהדורה שכוללת הכל.

מהדורת ה-Gold של Resident Evil 7: Biohazard תושק בחודש דצמבר השנה, והיא תכלול את ההרחבה הבאה End of Zoe ביחד עם 2 ההרחבות הקודמות: Banned Footage Vol 1 ו-Banned Footage Vol 2. באשר להרחבה Not a Hero בכיכובו של כריס רדפילד שנדחתה, כל השחקנים של Biohazard, לא משנה איזו גרסא ברשותם, יקבלו את ההרחבה באופן חינמי באותו היום שבו תושק מהדורת ה-Gold, ב-12 לדצמבר.

Resident Evil 7 Biohazard הושק בחודש ינואר האחרון לקונסולות, למחשב, ואפילו ל-PS VR והוא זכה לביקורות חיוביות מאוד, לכן אם עדיין לא שיחקתם במשחק, אנו ממליצים לכם לחכות ולקנות את החבילה המלאה על מנת להנות בצורה הטובה ביותר.

Resident Evil 7 Biohazard Gold Edition יושק ב-12 לדצמבר עבור הקונסולות PlayStation 4, Xbox One והמחשב. הנכם מוזמנים לצפות בטריילר של מהדורת ה-Gold.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:10 07.09.2017 | שאלה שאלה (אורח)

    באשר להרחבה Not a hero:
    יש לי את המשחק, האם הורדת ההרחבה תתבצע מתוך המשחק הראשי (כך שצריך שהמשחק עדיין יהיה קיים בתפריט הראשי בקוסולה) או שיהיה ניתן להורידה בחינם מהחנות המקוונת?

  2. 2

    11:38 08.09.2017 | רמי רמי (אורח)

    NOT A HERO זו הרחבה חינמית שתוכל להוריד גם יש לך כבר את RE7. ה DLC השלישי שנקרא END OF ZOE יהיה בתשלום שגם תוכל לרכוש ל RE7 הרגיל. לא צריך את מהדורת ה GOLD בשביל זה. מי שיקנה את ה GOLD יקבל כבר הכל ביחד.

  3. 3

       | פורסם ע"י