הרשמה

מנכ"ל Activision רומז שמשחקים היסטוריים בסדרת Call of Duty נוספים בדרך

Call of Duty: World War 2 הוא כנראה לא המשחק ההיסטורי האחרון בסדרה

הירשברג מודה ואומר שיכול להיות שהם השיקו משחק עתידני אחד יותר מהנדרש

משחקי Call of Duty הראשונים התחילו עם עלילה של מלחמת העולם השניה. לאחר מכן, באופן טבעי כל משחק הציג תקופת זמן אחרת עד שהגענו לתקופת הזמן העתידנית שאפיינה משחקים כמו Infinite Warfare ו-Advanced Warfare. המשחק שמחזיר את הסדרה לשורשים הוא כמובן World War 2 שאנחנו מדברים עליו כל כך הרבה בעת האחרונה, והוא צפוי לכלול מספר משימות אייקוניות של מלחמת העולם השניה כמו הפלישה לנורמנדי ועוד.

אז נכון שהמשחק עדיין לא יצא, אבל יש לא מעט אנשים שסקרנים לדעת האם מדובר רק במשחק הזה או שב-Activision מתכננים להמשיך עם ליין המשחקים של מלחמת העולם השניה או אולי לעבור לתקופות זמן אחרות בהיסטוריה. את השאלה הזו שאל אתר Game Informer את אחד האנשים המעורבים ביותר בעתיד של הזכיונות של Activision, אריק הירשברג (Eric Hirshberg), מנכ"ל החברה.

הירשברג רמז ואמר ש-World War 2 יכול להיות רק הראשון בתקופה שבה יושקו משחקים היסטוריים נוספים של Call of Duty. "ובכן, אתם יודעים שאני לא יכול לחשוף דברים שנמצאים במרחק של כמה שנים, אבל לא, אני לא רואה את המשחק הזה כמשחק היחיד שיביא עלילה היסטורית, אני חושב שההיסטוריה היא טריטוריה עשירה מאוד, ואני חושב שישנה אפשרות שאנחנו נחקור את האזורים הללו יותר מפעם אחת", אמר הירשברג.

המשחקים האחרונים בסדרת CoD הם Infinite Warfare, Black Ops 3 ו-Advanced Warfare, והם כולם מתרחשים בעתיד. הירשברג אמר שהסיבה שהחברה דחפה לעבר משחקים עתידניים היא בגלל שהשחקנים התעייפו ממשחקים מבוססי היסטוריה והם רוצים משהו חדש. אבל, Infinite Warfare לא כל כך הצליח כפי ש-Activision ציפתה, והירשברג אמר בראיון ש-"אולי הוצאנו משחק עתידני אחד יותר מהנדרש (צוחק)", בהתייחסות שלו ל-Infinite Warfare.

למרות האכזבה המסוימת מ-Infinite Warfare, עדיין מדובר במשחק שהצליח מאוד בשוק והוא היה המשחק הנמכר ביותר בארצות הברית בשנת 2016.

מה דעתכם? הייתם רוצים שהסדרה תמשיך בקו המשחקים ההיסטוריים?

Call of Duty: World War 2 יושק ב-3 לנובמבר עבור הקונסולות PlayStation 4, Xbox One והמחשב. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:41 08.09.2017 | יואב בשן יואב בשן (אורח)

    אני חושב שהם צריכים להוצי עוד משחקים מין העבר מפני שהם היו המשחקים הכי טובים.

  2. 2

    20:10 09.09.2017 | MaorAsOne MaorAsOne

    וטוב שכך , הסדרה הזו ממש הידרדרה לבור של בוץ ואם יוצאו עוד משחקים שיביאו את הוויב שהיו בקודים הישנים (כמו World at war למשל)
    הסדרה הזו תחזור להיות טובה

  3. 3

       | פורסם ע"י