הרשמה

שמועה: ראש חטיבת המובייל של סמסונג מאשר שה-Note 8 מגיע בחודש הבא

ה-Note 8 צפוי להיחשף רשמית בסוף החודש הבא

ממשיך דרכו של הכישלון משנה שעברה מגיע בסוף אוגוסט

קצת יותר מחצי שנה לאחר האסון של ה-Galaxy Note 7 של סמסונג, ולאחר שסיפרנו לכם שסמסונג ככל הנראה תמשיך עם סדרת ה-Note עם מכשיר חדש בנוסף למכשירי ה-Galaxy S8, כעת נראה שהמכשיר החדש קרוב מתמיד. מיום ליום צצות עוד ועוד הדלפות שחושפות את העיצוב הסופי של המכשיר, וכן, ע''פ הדלפה של ראש חטיבת המובייל של סמסונג שאישר שה-Note 8 אכן יגיע בחודש אוגוסט כמיטב המסורת. 

ההדלפה הנוכחית מגיעה ממשתמש הטוויטר Ice Universe, שבעבר צדק בהדלפות שלו, אך לא ניתן לדעת האם הדלפה זו אכן נכונה, אך אם נשלב את הדלפה זו עם הדלפות קודמות ועם נסיון עבר, להערכתנו אכן מדובר בפרטים נכונים. ע''פ המדליף, ראש חטיבת המובייל של סמסונג, דונג'ין קו (Dongjin Koh) אישר שהמכשיר יוכרז בסוף אוגוסט כאשר הגל הראשון של המכשירים יושק בחודש ספטמבר ובשאר העולם עד חודש אוקטובר. 

העיצוב הנ''ל אכן תואם לכל השמועות ששמענו עד עתה, וזה נוגע למסך ה-Infinity Display חסר השוליים שאנו מכירים מהגלקסי S8, וכמובן המחסור של כפתור הבית הפיזי שהוחלף בכפתור בית מבוסס תוכנה. התכונות העיקריות שהנוט 8 צפוי להביא בשונה מהגלקסי S8 הם עט הסטיילוס שמגיע עם כל מכשיר נוט מאז הדגם הראשון, וע''פ הערכות, גם מערך של זוג מצלמות ראשיות בגב המכשיר, בדומה למכשירים כמו אייפון 7, LG G6 ועוד. 

ה-Galaxy Note 8 צפוי להיות מוכרז קצת לפני תחילתה של תערוכת IFA 2017 בברלין, כפי שסמסונג נוהגת לעשות מדי שנה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י