הרשמה

מוד הקו-אופ החדש של Titanfall 2 מגיע בשבוע הבא

הגנו על ה-Harvester עם עוד 4 חברים כנגד גלים של אויבים

העדכון החינמי יגיע ב-25 ביולי עבור כל הפלטפורמות

Frontier Defense, מוד הקו-אופ החדש של Titanfall 2 שמיועד ל-4 שחקנים, יגיע ב-25 ביולי כעדכון חינמי שנקרא Operation Frontier Shield עבור כל הפלטפורמות. 

המוד החדש הוא מאין סוג של Tower Defense שבו על השחקנים להגן על ה-Harvester שלהם מפני 5 גלים של אויבים שמתחזקים בכל גל. הריגת האויבים ע''י השחקנים תעניק להם סוג של כסף שישמש אותם לקניית מלכודות ועוד אביזרים שיעזרו להם להדוף את גלי האויבים. Frontier Defence יגיע עם 5 מצבי קושי: Easy, Regular, Hard, Master ו-Insane. מצב הקושי Insane יהיה מוד בנפרד שיציע חוויה מאתגרת הרבה יותר. 

Frontier Defence יושק ביחד עם 5 מפות: Homestead, Forwardbase Kodai, War Games, Rise ו-Blackwater Canal. המוד גם יכלול מערכת שדרוגים נפרדת עם Aegis Ranks, שאותם ניתן להשיג באמצעות השלמת משחקים. העלאת הדרגות תעניק לשחקנים אפשרויות לשדרג את הטיטאנים, אבל רק עבור המוד הנ''ל. 

בנוסף ל-Frontier Defence, העדכון של ה-25 ביולי יוסיף מפה חדשה בשם Township, ביחד עם המפה הכללית Rise, שבה ניתן לשחק במספר מודים. בעוד וכל המפות והמודים של Titanfall 2 הם חינמיים, העדכון הקרוב יוסיף פריטים קוסמטיים וסקינים של Elite Warpaint עבור נשקים לרכישה. הדבר היחיד שהפריטים הללו מוסיפים למשחק הוא XP כפול. את רשימת התוספות המלאה תוכלו למצוא באתר הרשמי.

בנוסף לכל החדשות הללו, Titanfall 2 ייפתח שוב להתנסות חינמית בין ה-28 ל-30 ביולי. גרסת ההתנסות תכלול את כל המודים של המולטיפלייר ביחד עם קורס המכשולים The Beacon. תוכלו להוריד את גרסת ההתנסות עכשיו ב-Origin ולשחק ב-The Beacon עד שהמולטיפלייר ייפתח ב-28 ביולי. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:04 19.07.2017 | מאור מאור (אורח)

    עצוב שמשחק כזה טוב שמקבל מלא עדכונים חינמיים שזה לא ברור מאליו והוא עדיין לא נמכר ואין בו בכלל שחקנים לשחק איתם אם המשחק הזה יפסיק לקבל את התמיכה זה יהיה רק בגלל שאין שחקנים שישחקו בו כבר (מזל שיש את הבוטים שלפחות יראה שיש שחקנים בזירה)

  2. 2

       | פורסם ע"י