הרשמה

העולם ב-Spider-Man גדול בהרבה מזה של Sunset Overdrive

המפתחת, Insomniac, מגלה פרטים נוספים על גודלו של עולם המשחק.

השקעה עצומה ניכרת בפרויקט הגדול והבלעדי של Insomniac ל-PS4

לפני חודש, סוני חתמה את מסיבת העיתונאים שלה בכנס E3 עם טריילר משחקיות באורך של כ-8 דקות מתוך המשחק הבלעדי שלה: Spider-Man. הטריילר הציג למעריצים הצצה לעיר שוקקת החיים שמתפקדת כעולם המשחק. כעת, מגלה המפתחת, Insomniac, פרטים נוספים על גודלו של העולם.

בחילופי דברים עם מעריץ בטוויטר, חשפה Insomniac שהעולם במשחק Spider-Man הבא עלינו לטובה, יהיה "פי כמה וכמה" גדול יותר מ-Sunset City, העיר שבה מתנהל Sunset Overdrive המשחק הבלעדי ל-Xbox One (שפותח גם הוא על ידי Insomniac. (Insomniac התייחסו בעבר ל- Sunset Overdrive כמשחק הגדול ביותר שפותח אי פעם על ידי האולפן, מה שאומר ש-Spider-Man אכן הולך להיות מאסיבי.

סרטון המשחקיות שחתם את מסיבת העיתונאים של סוני ב-E3 הציג את ספיידרמן עושה את דרכו בתוך אתר בנייה, תוך שהוא נלחם בחברי כנופיה בקרב שמזכיר מאוד את זה של Batman: Arkham ובאמצעות יכולות הקורים שלו. לאחר שהתעמת עם מנהיג הכנופיה, איש העכביש ריחף על קוריו בין גורדי השחקים של ניו יורק במרדף דרמטי אחרי מסוק. לקראת סוף הסרטון, קיבלנו הצצה לדמותו של מיילס מורלס, המגלם את הדור הבא של ספיידרמן בחוברות הקומיקס, מה שרומז על כך שייתכן והוא יופיע במשחק בקנה מידה מסוים.

Insomniac לא חשפו את תאריך ההשקה של המשחק, אך הוא אמור להגיע אלינו מתישהו ב-2018.

פיספסתם את סרטון המשחקיות של ספיידרמן? צפו בסרטון כאן למטה:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:05 13.07.2017 | אור אור (אורח)

    אני אישית מאוד סולד מההשוואה הקונסיסטנטית הזאת שעושים למכניקת הקרב של Batman Arkham, כאילו כל משחק שיוצא מעתיק את המכניקה שם, משנה פה ושם ומוציא משחק. לפי דעתי זה פשוט לא נכון, במיוחד במקרה הזה.

    לפי הרושם שלי ממשחקי Batman Arkham, (שיחקתי בשני האחרונים), המכניקה מבוססת בעיקר על חסימות מתוזמנות וקומבואים קצרים של מכות שניתנות ברגע הנכון, ואמורות להביא גם למהלך Finisher מסוג כלשהו של האויב שב Knockdown, ולהעלות את הCombo Streak שמתאתחל כל פעם שאתה נפגע, ואמור לתת מתקפה מיוחדת כל כמה מתקפות מוצלחות. עד כאן צודק ?

    עכשיו הבעיה שלי, היא שזה פשוט לא מה שהולך כאן, נקודה. מערכת הקרב פה מבוססת על מכניקה שלקוחה מספיידרמן 3, ומאפשרת לך להשתמש ב Reflex Gauge (אני חושב שזה היה השם, מעין ייצוג של הSpidersense), כדי "להאט" את הזמן ולהתחמק ממתקפות. "היי - זה דומה לקונספט של החסימות מבאטמן!" אתם אומרים; לא מסכים, עצם התנועה הזאת והזמן שיש לך לכוון במהלכה מאפשר לך גם להגיע לאויבים הרבה יותר מהר, וגם לא מגביל אותך להתמקד באויב אחד או קבוצה קטנה, כמו בבאטמן. זה ההבדל בין גישת ה -"בואו אליי" של באטמן, לדינמיות של ספיידרמן. אז נכון, אולי יש Finishers, וCombo Bar, אבל אלה דברים שהופיעו הרבה לפני Batman Arkham וזה שגוי לתת לו קרדיט עליהם (אהמ אהמ DMC אהמ). וזה בלי לדבר בכלל על מהלכים כמו העפת דמויות באוויר תוך כדי הקרב והוורסיטיליות של הקורים כנשק שבכלל משנים את כל צורת הלחימה פה.

    אז אני לא יודע אם ההשוואה הזו היא טרנד, או שכל כך הרבה חיקויים היום מנסים לרשת ממנו שהוא כבר אינסטנקטיבית מושא ההשוואה של הכול - אבל אם מישהו מהעורכים פה קורא את זה ומסכים איתי, בבקשה בואו ננסה לשמור את הקרדיט למי שראוי לקבל אותו. אז נכון, Insomniac לא המציאה את הגלגל, אבל לתאר את המערכת של Spiderman בעזרת Batman, זה כמו להגיד שלקציצות גונדי יש טעם דומה לזה של שניצל כי שניהם בשר ,שניהם טעימים ושניצל זה מוכר.

    *דרך אגב, אם מישהו תוהה כמוני אם יש מצב שגם Spiderman3 מושפע מבאטמן, אז כנראה שלא: Spiderman 3 יצא ב 2007 וBatman Arkham Asylum ב 2009. בשביל לדעת איך Batman יהיה 4 שנים לפני היציאה שלו כדי להספיק לפתח משחק עם אותה מערכת קרב, ולהוציא אותו שנתיים לפני המקורי, צריך ריגול תעשייתי טוב. אבל מממממשששש טוב.

  2. 2

       | פורסם ע"י