הרשמה

רשמים מהדמו של Metal Gear Solid Delta ב-Gamescom 2025!

מטאל גיר חוזרת וההתרגשות בשיאה

לאוהבי הסדרה יש למה לחכות

בדיוק בעוד שבוע אנחנו הולכים לקבל את ההשקה של Metal Gear Solid Delta: Snake Eater שלוקח את אחד המשחקים האגדיים שיצאו אי פעם קדימה בזמן תוך כדי שמירה על כל מה שהפך אותו לכזה אגדי. אני אגיד מראש, בעוד שניסיתי כמעט את כל משחקי Metal Gear Solid עד היום, מעולם לא הייתי מקהל האוהדים שלהם ולכן אני לא מסתכל על Snake Eater דרך משקפי נוסטלגיה והערצה רבה, אלא דרך משקפיים של גיימר שרוצה לשחק במשהו טוב.

הדמו שאני נסיתי היה קצר מאוד, בערך באורך של 20 דקות והיה זמין בגירסאת הקונסולה שלו, דבר שהעניק לי את הבחירה בין שני מצבים, הראשון מצב ״איכות״ שמתעדף ביצועים גרפיים כשבמצב זה המשחק רץ ברזולוציית 4K דינאמית (על בסיס רזולוציית 1440p טבעית) ובקצב של 30FPS. המצב השנה היה מצב ״ביצועים״ שהעניק 4K דינאמי (מרזולוציית 1080p טבעית) אבל רץ בקצב של 60FPS. אני בחרתי במצב האיכותי יותר כי רציתי לראות את המשחק בצורה טובה ביותר. למרות זאת, לצערי Snake Eater לא היה ניראה טוב, בעוד שהסביבה אכן מרשימה ומעוצבת עם הרבה פרטים, הגרפיקה עצמה לא הייתה במיטבה וגם נראתה מגורענת בזוויות מסויימות. יכול להיות שזה בגלל שהמשחק רץ על קונסולה וגירסאת המחשב תראה טוב יותר, אבל גם אם כן, שחקני הקונסולה כן יחוו את זה.

מבחינת המשחקיות אנחנו מקבלים אפשרות לבחור בין שני מצב משחק, הראשון הוא מצב חדש שמשוחק בגוף שלישי שמאפשר לירות תוך כדי תנועה כשהמצב השני שנקרא Legacy שומר על המשחקיות של המשחק המקורי עם הגבלה לכיוון רק בגוף ראשון ועם זווית מצלמה כפי שהייתה בגירסאת ה-PS2. בדיוק כמו המשחק המקורי, גם Snake Eater מתקדם לאט ובקצב שלו, עבורי הקצב הזה הוא מייאש ומשעמם אבל מי שאוהב משחקים יותר איטיים ומלאים באווירה ועלילה, יהנו כאן. שוב, מדובר על אותו המשחק בדיוק מבחינת עלילה ומשחקיות כך שאם אהבתם את המקור תאהבו גם את זה ואם אתם כמוני, Snake Eater כניראה לא בשבילכם.

אבל כל זה היה עוד בסדר וסביל עד שהתקדמתי עוד טיפה בדמו והתחלתי לפגוש אויבים, שם הרגשתי כאילו המשחק מתחיל להתפרק לי בידיים, דבר שמעלה חששות גדולים לקראת ההשקה בשבוע הבא. בדמו שאני ניסיתי היו הרבה מאוד באגים, עד כדי כך שהצוות התחיל את הדמו מחדש אבל גם אז לא כל הבאגים נפתרו. בין הבאגים שחוויתי זה אויבים שלא רואים אותי גם כשאני עומד מולם, חוסר אפשרות לבצע נזק לאויבים גם כשיורים להם בראש, נפילות פריימים, קירות בלתי ניראים ועוד. לרוב, זה לא היה מפריע לי שכן בתערוכות כאלה אנחנו רואים גירסאות מוקדמות מאוד של משחקים חודשים לפני ההשקה, אבל במקרה הזה אנחנו במרחק של ימים ספורים והבילד שהוצג הוא ככל הניראה בילד דיי עדכני. אני מקווה שהבאגים האלה לא יגיעו לגירסא הסופית של המשחק אבל הם ללא ספק היו נוכחים בדמו.

בהזדמנות זאת, אני רוצה להגיד תודה ל-Xbox שהזמינו אותי לנסות את הדמו של Metal Gear Solid Delta: Snake Eater לפני ההשקה שלו בשבוע הבא.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:43 21.08.2025 | מנחם מנחם (אורח)

    מאכזב

  2. 2

    10:44 21.08.2025 | רועי האן - כתב תוכן רועי האן - כתב תוכן

    @מנחם
    בוא נגיד שאני מסכים איתך אבל באותה נשימה מקווה שהתוצר הסופי שנקבל בשבוע הבא ייראה קצת אחרת, אני מאוד מקווה.

  3. 3

       | פורסם ע"י