הרשמה

הצוות שאחראי על Lords of the Fallen 2 מצטמצם

נראה ש-Lords of the Fallen 2 נמצא קצת במצוקה

Lords of the Fallen 2 רוצה להיות יותר שאפתני וגדול מקודמו. מדיווח חדש שעלה, נראה שלא כך יהיה המצב

Lords of the Fallen 2 הוכרז בסוף שנת 2014 זמן קצר אחרי שחרור המשחק הראשון בסדרה. עכשיו הצוות שאחראי על המשחק עובר צמצום.

טומש גופ (Tomasz Gop) מ-CI Games שעבד בעבר על המשחק הראשון והמשחק הבא בסדרה כבר לא חלק מהסטודיו המפתח. בשיחה עם Eurogamer הוא הסביר שהסיבה לעזיבתו היא צמצום הצוות, בתקציב ובגישה העסקית.

"כעת שנתיים שאני עובד על כותר ההמשך ולא ראיתי אותו עוזב את שלב הקונספט. עבדתי על משהו שהייתי מאה אחוז בתוכו ולא הפקנו את המשחק" כך אמר גופ.

בשבועות האחרונים CI Games הודתה ששחרור Sniper Ghost Warrior 3 היה יותר מידי שאפתני לגודל של הצוות. גופ חזר על כך והוסיף שכנראה גם Lords of the Fallen 2 שאפתני מידי. על פי גופ "היה זמן בו Sniper Ghost Warrior 3 היה הדבר הכי חשוב עבור CI Games...זו כנראה הסיבה בגללה הפיתוח של Lords of the Fallen 2 לא התקדם מהר". גופ הוסיף ואמר של-Sniper Ghost Warrior 3 לא הלך כמתוכנן, במיוחד במכירות ושזו הסיבה למצב הנתון.

Eurogamer פנו למארק טימינסקי (Marek Tyminski) מהסטודיו והוא אמר בתגובה כי בעוד הסטודיו לא מתכוון להתחרות עם הפקה בגודל של שובר קופות, הוא כן יתמקד באיכות המוצרים בתוך הגבולות שהוא יכול להשיג.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:26 06.07.2017 | ? ? (אורח)

    זה מפתיע חשבתי שהמכירות של the surge היו טובות ובגלל זה הם ימשיכו להשקיע במשחקים בסגנון הזה...

  2. 2

       | פורסם ע"י