הרשמה

מיקרוסופט מגיבה לביקורת על המחסור במשחקי AAA עבור ה- Xbox

אחד ממנהלי השיווק במיקרוסופט יוצא להגנת מותג הגיימינג שלה

בפעם הראשונה מזה שנים, Halo ו- Gears of War לא הופיעו במסיבת העיתונאים של Xbox

בהמשך לחשיפת ה-Xbox One X בכנס E3 בחודש שעבר, מיקרוסופט קיבלה לא מעט ביקורת על כך שקיים מחסור במשחקי AAA בלעדיים עבור הקונסולה. מבחינת שמות גדולים, רק Forza 7 הוכרז. בפעם הראשונה מזה שנים, Halo ו- Gears of War לא הופיעו במסיבת העיתונאים של Xbox. במקומם קיבלנו את Crackdown, Sea of Theives ו-State of Decay 2. כולם כותרים מעניינים אבל עדיין חסרה הנוכחות של משחקים שוברי קופות. ארון גרינברג (Aaron Greenberg), מנהל שיווק במיקרוסופט, חושב שהביקורת איננה הוגנת.

לפי גרינברג, לא משנה אם מיקרסופט תציג כותרים מדהימים או גרועים, היא עדיין תהיה שנואה. במקום לכוון לכיוון ספציפי, מיקרוסופט פשוט הציגו את "הכל" ב-E3: "התחושה הייתה שהצגנו המון משחקי AAA נהדרים. אם היינו מראים יותר מדי משחקי AAA הקהל היה מתלונן שכל מה שאנחנו מציגים הם משחקים שוברי קופות ושחסר להם גיוון. פשוט הראנו את הכל. בגדול, כל המשחקים שהצגנו יושקו עד כנס E3 בשנה הבאה."

גרינברג הוסיף: "קחו לדוגמא את המשחקים הבלעדיים שלנו. Forza, Crackdown, Sea of Theives, Super Lucky's Tale, State of Decay 2 - כולם יושקו עד E3 בשנה הבאה. אז למעשה הראנו לכם משחקים בלעדיים ושוברי קופות שתוכלו לשחק בהם במהלך השנה הקרובה. זאת בנוסף ל- Assassin's Creed Origins ומשחקי אינדי נהדרים אחרים כמו Cuphead, שגם הוא בלעדי."

למעשה, מיקרוסופט אפילו מתגאה בכך שלא הציגו את Halo ו- Gears of War ב-E3. גרינברג שיתף את מחשבותיו בנושא ואמר: "אני חושב שכולנו גאים בכך שבאנו ל-E3 והצגנו את המשחקים הכי גדולים ומגוונים שלנו מבלי להסתמך על היילו וגירס".

עם זאת, גרינברג רמז ש- The Coalition, המפתחת הנוכחית של Gears of War, עובדת על תוכן חדש: "יש שם צוות מאוד מוכשר. ביקשנו מהם להתמקד בגירס וצירפנו להם את רוד פרגוסון (Rod Ferguson), אחד מיוצרי הסדרה. הקמפיין של גירס 4 היה מדהים והצוות עשה עבודה מצוינת עם מצבי ה- Versus וה- Horde. אני מבטיח לכם שהם יפתחו יותר את הזכיון בקרוב."

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:44 05.07.2017 | R_man R_man

    לפי דעתי הוא צודק.
    רוב הE3 הראו משחקים החמישיים-שביעיים בסדרות משחקים ידועות. רוב החברות סוחטות מותגים עד שכבר נמאס, הן לא מנסות לחדש שום דבר, רק להמשיך לנצל את ההצלחה של המותגים שבעבר היו מוצלחים, וכיום הם סתם חוזרים על עצמם.
    לא יצא לי להתקמד בהכרזות של XBOX, אבל אני מוריד לפניהם את הכובע שלא ניסו ללכת על המותגים הגדולים שלהם, אלא ניסו לחדש עם משחקים שונים וחדשים. בסופו של דבר זאת המשמעות של הE3, להראות דברים חדשים ולפתח ולהתקדם. גם אם הXBOX ONE X איכזב את המעריצים אחרי ההבטחות של פרוייקט סקורפיון, לפי דעתי משחקים חדשים ומגוונים עדיפים על קונסולה חדשה ושוברת שוק.

  2. 2

    17:57 05.07.2017 | איתי ברנר איתי ברנר (אורח)

    הבעיה היא שהם לא מתייחסים לפיל שבחדר : לצרכנים היום לא בטוח שמשתלם לקנות את דגם ה - X אם כבר יש להם, או שהם מתכננים לקנות מחשב גיימינג. זו טעות להשוות את הקונסולה רק לקונסולה אחרת.

  3. 3

    08:20 06.07.2017 | סהר סהר (אורח)

    הם לא מבינים שהיום הגיימרים לא מסתפקים במשחק שנראה נחמד הוא חייב להראות באמת מרשים לדוגמא ספיידרמן של Ps4 ממש נראה מדהים וdays gone שגם נראה ממש טוב והם לא משחקי המשך לשום דבר נכון סוני הראו גם משחקי המשך למשחקים שכולם מכירים אבל גם הם נראים חדשים זה מה שנקרא גיוון לא להכריז על משחקים שלרוב רק נחמדים זה לא חכם אחרי זה הם לא יכולים להתלונן שאנחנו שונאים אותם כי הם סתם רוצים לצאת מסכנים זה הדרך שלהם לברוח מהאחריות

  4. 4

    14:50 06.07.2017 | aiden aiden (אורח)

    לסהר: גיימפליי קודם, אחר כך גראפיקה

  5. 5

    15:06 06.07.2017 | סהר סהר (אורח)

    לaiden: לא יפה להחליט סתם ככה שאני שטחי אם אתה לא אהבת אותם זה לא אומר שאני אוהב את זה בגלל הגרפיקה

  6. 6

    03:55 10.07.2017 | ח ח (אורח)

    זה לא טוב

  7. 7

       | פורסם ע"י