הרשמה

ייתכן שסדרת Uncharted לא תסתיים לאחר The Lost Legacy

יש עוד הרבה אוצרות שם בחוץ

נראה ש-Naughty Dog עדיין לא מתכוונת לקבור את סדרת Uncharted כפי שתוכנן, גם אם ניית'ן דרייק לא יהיה כוכב הכותרים העתידיים.

Uncharted 4 בהחלט סיפר באופן מקיף את הסיפור של ניית'ן דרייק ונראה היה ש-Uncharted: The Lost Legacy, שיתמקד בקלואי פרייז'ר, יהיה בהחלט הכותר האחרון בסדרה המצליחה, אך כנראה שמשהו ב-Naughty Dog השתנה.

בריאיון ל-Eurogamer, הבמאי והתסריטאי של The Lost Legacy, שון אסקייג (Shaun Escayg), הביע את דעתו בעניין ואמר כי הוא מאמין שסדרת Uncharted תמשיך גם לאחר הרפתקאתה ההולכת ומתקרבת של קלואי.

לאחר שנשאל אם סדרת Uncharted תמשיך גם ללא ניית'ן דרייק, ענה אסקייג: "לא הייתי אומר שזה הסוף. עולם ציד האוצרות הוא ענק ויש בו כל כך הרבה דמויות. גם לפני שקיימנו דיונים בנוגע לסיפור הנוכחי, ניסינו ללכת בכיוון של חקר העבר של סאליבן ושל קאטר וכיצד הם התחברו, איפה היו ביניהם מחלוקות, כיצד התפתחו. רצינו משהו רענן, משהו חדש. אבל קלואי הייתה זו שכל הזמנה קפצה לנו לראש אז החלטנו ללכת על סיפור משלה. אבל לומר שסדרת Uncharted גמורה? אני בספק."

כמובן שאמירות אלה אינן מהוות אישור סופי לכך שסדרת Uncharted תמשיך, אך הן בהחלט מצביעות על כך ש-Naughty Dog לא מתכננת לנטוש את עולם הגנבות וציד האוצרות.

Uncharted: The Lost Legacy יושק ב-22 באוגוסט, בלעדית ל-PlayStation 4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:43 24.06.2017 | עזרא עזרא (אורח)

    צריך לתת לחברה הזאת לפתח את טומב ריידר כי המשחקים איבדו את דרכם מאז הריבוט.

  2. 2

       | פורסם ע"י