הרשמה

אוסף Uncharted: Legacy of Thieves מגיע ב-28 בינואר 2022

שחקני ה-PC יזכו לשחק באקסקלוסיבי (לשעבר) ב-2022

מי אמר ניית'ן דרייק ב-120fps

אז אחרי חרושת שמועות ואישור אחד דרמטי של Naughty Dog, חברת המשחקים העומדת מאחורי אחת הסדרות האקסקלוסיביות (או שמא אקסקלוסיביות לשעבר) הגדולות של Playstation, אנחנו עומדים לקבל את אוסף המשחקים Uncharted: Legacy of Thieves בשנת 2022. האוסף יכלול את המשחקים Uncharted 4: A Thief's End, המשחק האחרון בעלילותיו של ניית'ן דרייק ואת המשחק Uncharted: Lost Legacy, ספין אוף של הסדרה המקורית.

האוסף יגיע ל-PS5 ב-28 לינואר 2022 עם עדכונים משמעותיים למשחקים שהושקו בעבר לקונסולת הדור הקודם, ביניהם קיצור זמני טעינה, שימוש ב-3D Audio ויציג את יכולות השלט החדש כמו טריגרים האדפטיביים וביכולות ההתנגדות שלהם, וב-Haptic Feedback. האוסף יהיה זמין לרכישה דיגיטלית ופיזית במחיר של 50$ דולר, ויציע שידרוג בעלות של 10$ לכל מי שרכש את Uncharted 4, Lost Legacy או את הבאנדל הדיגיטלי המשותף שלהם. בעלי חשבונות הפלוס שהורידו את המשחקים במסגרת המשחקים החודשיים לא יהנו מההנחה. כמו כן, גם שחקנים עם קונסולה דיגיטלית שיש ברשותם את הדיסק הפיזי לא יהנו מההנחה, שכן בכדי לשחק יהיה צורך להכניס את המשחק הפיזי לתוך הקונסולה.

האוסף יכלול שלוש אופציות משחק אפשרויות: משחק ב-4K על 30fps, מצב ביצועים על 60fps, ומצב ביצועים+ שיאפשר לשחק ב-120fps ברזולוציית 1080p. נוסף על כך, גרסאת המולטיפלייר של אנצ'רטד 4 ולוסט לגסי לא יכללו בתוך האוסף הנוכחי. הבשורה לשחקני ה-PC היא שהמשחק יגיע בשנת 2022 דרך חנויות סטים או אפיק סטור, כאשר מידע נוסף על המשחק ל-PC יגיע קרוב יותר לתאריך היציאה על פי סוני.

מתרגשים לקבל את ניית'ן דרייק במוד ביצועים משופרים? מחכים לנופים עוצרי הנשימה של הודו עם קלואי ב-4K? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י