הרשמה

E3 2017: סיכום ההכרזות של Intel מאירוע PC Gaming

ויש גם תאריך השקה למעבד i9

אינטל מרחיבה את שיתוף הפעולה עם ESL, מארגנת ליגת VR וגם משתפת פעולה עם להקת Linkin Park

אינטל, ענקית החומרה, ונותנת החסות השנה באירוע PC Gaming שהתקיים אתמול ב-E3 סיפקה לנו לא מעט הכרזות מבית, בעיקר בתחום הספורט התחרותי.

Core-X i9

את ה-Core-X i9 נוכל לראות כבר בסוף השבוע הזה כשמעבדי ה-4 עד 10 ליבות יגיעו לחנויות בעוד מעבדי ה-18 ליבות יגיעו אך ורק באוקטובר.

הרחבת שיתוף הפעולה בין Intel ו-ESL

אינטל מרחיבה את שיתוף הפעולה עם ESL, שיתוף פעולה שקיים כבר 15 שנים. אינטל תעזור ל-ESL לארגן אירועי גיימינג ברחבי העולם לקהל המקצועי ולחובב. כל הציוד בכל הטורנירים ירוץ על Core i7 חדשים וגם החומרה הרשמית של ESL תרוץ על שילובים של Intel Core ו-Xeon.

שתי החברות חשפו את Intel Grand Slam. הקבוצה הראשונה שתצליח לנצח בארבע תחרויות של Counter Strike: Global Offensive בתקופה של שנה תזכה במיליון דולר, בתוספת לזכיות בתחרות. האירועים הכלולים בתוכנית הם Intel Extreme Masters, ESL One, ESL Pro League וסדרת DreamHack Masters.

בתחום ה-(VR (Virutal Reality, תחום אותו אינטל מנסה לקדם כבר תקופה, נחתמו מספר שיתופי פעולה:

"Echo Arena", בחינם לפלטפורת Oculus Rift

החברה חתמה על הסכם עם Ready At Dawn והיא תשחרר את משחק המולטיפלייר VR שלה, "Echo Arena", בחינם לפלטפורמת Oculus Rift. המשחק הינו מוד מולטיפלייר למשחק ה-VR שלה, "Lone Echo". המשחק מזכיר כדורסל בחלל וייצא לאוויר העולם ב-20 ביולי.

VR Challenger

שיתוף פעולה בין ESL ל-Oculus פותח את ליגת VR Challenger. ליגת ה-VR תתחיל ביולי ותכלול את המשחקים "Echo Arena" ואת "The Unspoken" של Insomaniac Games. התחרויות יתחרשו אונליין והגמר יתרחש באירוע Intel Extreme Masters World Championship שבקטוביץ', פולין, ב-2018.

שיתוף פעולה בין Intel ולהקת Linkin Park

הזדמנות נוספת להרגיש את יכולות ה-VR הגיעה מכיוון לא צפוי. אינטל ולינקין פארק (Linkin Park) משתפים פעולה וכבר ביולי נוכל לצפות בפירות ההסכם. בעזרת Spatialand הלהקה תציע מוזיקה, הופעות, חנות ותחרויות מיוחדות דרך VR. האפליקציה תהיה זמינה לאוקולוס ריפט ול-HTC Vive כבר ב-27 ביולי, תאריך פתיחת סיבוב ההופעות "One More Light" של לינקין פארק.

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י