הרשמה

חדשות המובייל - רוצחים סדרתיים, פאזלים ומשחק פלטפורמה שמשנה את החוקים

יעקב שוב בדק בשבילנו מה הם המשחקים השווים ביותר למובייל מהתקופה האחרונה

הגיע הזמן לרענן את ספריית משחקי המובייל שלכם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Hidden Folks ל-iOS

זוכרים את הספרים/משחקים של איפה אפי או בגרסה האנגלית Where's Waldo/Wally, בהם היו ציורים עם המון פרטים ודמויות שונות ועלינו היה למצוא את אפי עם הכובע אדום לבן שלו. אז Hidden Folks לוקח את הנוסחה הזו ומביא לה טוויסט מגניב של אינטראקטיביות עם סביבת המשחק. בה נגזום שיחים, נטרוק דלתות, נזיז אוהלים, נרים מכסי ביוב ואפילו נציק לתנינים עצבניים. את כל אלו אנו עושים בחיפוש אחר אנשים הנמצאים ברשימה שלנו, לעיתים נחפש גם חפצים וכתבי שירה. המשחק נראה נפלא כל סביבה בה אנו נמצאים נראית חיה ואינטראקטיבית למרות המראה המונוכרומטי. משחק מצוין ומומלץ לכולם.

מחיר: 15.90 ₪

להורדה דרך App Store

Slayaway Camp ל-iOS

Slayaway Camp הוא משחק פאזלי הזזה בו אנו משחקים רוצח סידרתי מסרטי אימה של שנות ה-80. עלילת המשחק היא ערבוביה של בערך כל סרט אימה קלאסי. כל שלב ב-Slayaway Camp הוא בעצם חידה סביבתית בה אנו צריכים לזוז על ידי הזזה של אלמנטים שונים בשלב. והכל במטרה להרוג את כל הקורבנות הפוטנציאלים ולחזור לגיהינום דרך שער שנפתח רק לאחר שכל המטרות נהרגו. את כל זה נצטרך לעשות מבלי להיתפס על ידי השוטרים, משימה לא פשוטה בכלל. המשחק מורכב מ-11 קלטות, כלומר שלבים - כן עוד קריצה לשנות ה-80, המכילות למעלה מ-140 חידות שונות. מראה המשחק נותן לכל תחושה קומית למשחק עקוב מדם. משחק מגניב, מומלץ לחובבי חידות הגיון וסרטי אימה.

מחיר: 11.90 ₪

להורדה דרך App Store

Stagehand: A Reverse Platformer ל-iOS

Stagehand: A Reverse Platformer כשמו כן הוא משחק פלטפורמה הפוך, המביא רענון לז'אנר הראנרים האינסופיים הנפוץ. אנו לא שולטים על הדמות אלה על השלב עצמו, עלינו להזיז את הפלטפורמות השונות במטרה להביא את הגיבור, שלא מפסיק לרוץ, למקומות הנכונים על מנת לאסוף מטבעות, בונוסים ולהימנע מהמכשולים בדרך. משחק קליל מהיר ומומלץ לכולם.

מחיר: 7.90 ₪

להורדה דרך App Store

Voyageur לאנדרואיד ול-iOS

Voyageur הוא הרפתקת טקסט עם הרבה אלמנטים של משחק תפקידים, בו אנו יוצאים לחקור את גלקסיה המלא בציוויליזציות וגזעי חייזרים שונים. המשחק מתחיל כמסע ברחבי הגלקסיה בחיפוש אחר חפצים וגיוס צוות לחללית שלנו. אך די מהר המשחק נכנס למעין מסע חיפוש עצמי אחר משמעות החיים. משחק מהנה ורגוע שמונע לחלוטין מהבחירות שלנו. מומלץ לחובבי ז'אנר הרפתקאות שמחפשים משהו שונה מפתרון תעלומות רצח או היעלמות.

מחיר: 15.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:59 01.03.2017 | Weezee Weezee (אורח)

    חדשות המובייל? יותר נכון חדשות האייפון, מתוך ארבעה משחקים רק אחד זמין לאנדרואיד וגם הוא בתשלום.
    איפה פה בדיוק האובייקטיביות?

  2. 2

       | פורסם ע"י