הרשמה

חדשות המובייל - המשחק החדש של יוצרי Flappy Bird והפתעות נוספות

מעבר לכך, The Binding of Issac ו-Five Nights at Freddy's מצטרפים לרשימת המשחקים השווים של התקופה

בנוסף, אחד מהמשחקי ה-Rougelike הטובים של 2011 מגיע ל-iOS

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

!!Ninja Spinki Challenges לאנדרואיד ול-iOS

!!Ninja Spinki Challenges מגיע מהיוצרים של Flappy Bird ומכניס אותנו לנעליו של נינג'ה. מהר מאוד אנחנו מגלים שממש לא קל להיות נינג'ה; צריך להתחמק מחתולים, ממעין פצצות נינג'ה, פירות, לזרוק כוכבי נינג'ה על לוחמי נינג'ה אחרים ובעיקר לשרוד. משחק חמוד הדורש רפלקסים זריזים. מומלץ לאלה המחפשים משחק קליל וממכר.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

הורדה דרך App Store

הורדה דרך Google Play

Xenoraid לאנדרואיד ול-iOS

Xenoraid הוא משחק שוטר חללי בסגנון קלאסי אך עם פיצ'רים מודרניים בעיקר בתחום כיווני הירי. מטרתנו במשחק היא להילחם בחייזרים פולשים ולשמור על כדור הארץ. המשחק מציג מגוון רב של משימות ומכיל כ-40 שלבים. בנוסף לכל המגוון הזה בכל רגע במשחק עומדים לרשותנו ארבעה לוחמי חלל בעלי סגנון ונשק שונה. ישנם גם ארבעה קרבות בוס אפיים מאתגרים, שדורשים זריזות מחשבה ותגובה. המשחק נראה מצוין, השליטה ממש טובה ומדויקת. משחק מאוד כייפי ומומלץ לכולם.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

הורדה דרך App Store

הורדה דרך Google Play

The Binding of Isaac: Rebirth ל:iOS

The Binding of Isaac: Rebirth הגיע למובייל! אנו יוצאים למסע ביזארי בו אייזיק (Isaac) מנסה לברוח מאמו, אשר שומעת קולות שאומרים כי עליה להקריב את אייזיק (Isaac). עכשיו אנו נמצאים במרתף ועלינו לשרוד שם, להילחם בשלל יצורים, אחים, אחיות ולבסוף באמו. זהו משחק המשלב אלמנטים של משחק תפקידים עם מכניקת ירי והכל נמצא במעטפת של משחק רואג-לייק (Rogue-like) רנדומלי. כלומר אנו יורים בכל מה שזז, אוספים חפצים, נשקים, צוברים כוחות מיוחדים ובכל פעם שנתחיל מחדש המשחק יהיה שונה מהפעם הקודמת ששיחקנו. משחק מאתגר, משונה, עם מראה וויזואלי קצת דוחה, מהנה בטירוף ומומלץ מאוד.

מחיר: 59.90 ₪

הורדה דרך App Store

Five Nights at Freddy's: Sister Location לאנדרואיד ול-iOS

במשחק Five Nights at Freddy's: Sister Location אנו מגיעים למסעדת הפיצה "עולם הפיצה של בייבי" (Baby's Pizza World) כעובד חדש בשם מייק (Mike) אשר ינסה לתמרן את הבובות המכניות ביום. שלא כמו במשחקים הקודמים, חוץ מ- Five Nights at Freddy's: World, אנו יכולים לזוז בסביבת המשחק. בדומה למשחקים הקודמים אנו נמצאים במסעדת הפיצה חמישה לילות בהן נצטרך לפתור חידות ופאזלים שונים מבלי להיאכל על ידי המפלצות המכניות הרודפות אחרינו. ממשק ה-Point & Click קצת מתנגש בתנועת המצלמה, מציק אבל לא נוראה. Five Nights at Freddy's: Sister Location נראה יותר טוב לעומת המשחקים הקודמים בסדרה. משחק מגניב ומאוד מומלץ למעריצי הסדרה.

מחיר: 11.90 ₪

הורדה דרך App Store

הורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:38 30.01.2017 | תמיר תמיר (אורח)

    Yu-Gi-Oh! Duel Links

  2. 2

       | פורסם ע"י