הרשמה

דיווח: Apple Watch חדש יגיע בהמשך השנה עם סוללה טובה יותר

השעון החדש יציג שיפורים בסוללה ובביצועים

עיקר תשומת הלב מופנת לשיפור חיי הסוללה, כאשר העיצוב צפוי להישאר זהה

בזמן שה-Apple Watch Series 2 שהוכרז לפני מספר חודשים עדיין לא נמכר בקצב סדיר, מתחילות לצוף שמועות חדשות על הדגם הבא, שכנראה יקרא Apple Watch Series 3. 

אתר Digitimes מצטט דיווח מהאתר הסיני Economic Daily News שאומר שחברת Quanta תייצר את ה-Apple Watch Series 3 כאשר מועד ההשקה צפוי להיות ברבעון השלישי של 2017. הדיווח עצמו פסימי מאוד לגבי שינויים מהותיים למבנה השעון, כלומר כל מה שניתן לצפות לו כרגע זה שיפור בחיי הסוללה ובביצועים. העובדה שלא צפוי שינוי בעיצוב השעון די מאכזבת מאחר והדגם השני של ה-Apple Watch נראה בדיוק כמו הדגם הראשון, וכמו שזה נראה כרגע זה ימשיך לעת עתה. 

הפילוסופיה של אפל בפן העיצובי די ברורה, מכשירי האייפון זוכים לעיצוב חדש כל שנה, למרות שהשנה העיצוב של האייפון 7 היה כמעט זהה לחלוטין לעיצוב של קודמו. עם מכשירי האייפד הסיפור שונה, כי לתקופה של בערך 4 שנים אפל השיקה אייפד עם עיצוב כמעט זהה, ורק לאחר מכן הגיע ה-iPad Air שהציג קו עיצוב מעט שונה. כפי הנראה אפל לא רואה לנכון לשנות את עיצוב ה-Apple Watch בעיקר בגלל שדבר כזה לא יהיה הכרחי מאחר והוא לא יביא להרבה שינויים בפונקציונליות. 

בכל מקרה, ע''פ הדיווח עולה שעיקר העבודה של Quanta תהיה לשפר את ביצועי הסוללה, ומועד ההשקה צפוי להיות כמו תמיד בסביבות חודש ספטמבר ביחד עם ממשיך דרכו של האייפון 7.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י