הרשמה

חדשות המובייל - Mario Run, Bully ומשחק Point n' Click מצוין

אלה רק חלק מהמשחקים המצויינים שמחכים לכם השבוע

יעקב שוב מרכז את המשחקים הטובים ביותר של התקופה

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Super Mario Run ל-iOS

Super Mario Run הוא ניסיון ראשון של נינטנדו להביא את השרברב המשופם וחבורתו למכשירים הסלולריים. החברה היפנית עושה זאת על ידי שילוב משחקיות של ראנר למשחקיות המוכרת של פלטפורמות ממשחקי מריו השונים. כלומר מריו רץ ללא הפסקה ועלינו ללחוץ על המסך על מנת לקפוץ או לנחות על בלוקים המשנים את כיוון הריצה. התוצאה לא רעה בכלל. המשחק נראה מצוין והשליטה ממש נוחה. אבל משהו בחוסר השליטה על דיוק התנועה מרגיש לא נכון למשחק מריו, מה שלוקח רגע להתרגל אליו בעיקר אצל שחקנים וותיקים.

העלילה של המשחק מספרת כי הנסיכה פיץ'(Peach) נחטפת שוב על ידי באוזר (Bowser) והממלכה נמצאת תוהו ובוהו. מריו יוצא למשימת חייו להציל את הנסיכה ולהחזיר את הסדר לממלכה. שלושת השלבים הראשונים הם בחינם, כששאר שלבי המשחק עולים 39.90 ₪. המשחק המלא מורכב משישה עולמות שבכל אחד מהם ארבעה שלבים. ישנו גם מצב משחק ראלי בו אנו משחקים נגד יריב במי יאסוף יותר מטבעות. במהלך 2017 Super Mario Run יגיעה גם למכשירי האנדרואיד. משחק כייפי, קליל ומומלץ לכולם.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

JUSTICE MONSTERS FIVE לאנדרואיד ול-iOS

JUSTICE MONSTERS FIVE משחק ארקייד המתרחש בעולם של Final Fantasy XV, זה משחק הדומה למעין פינבול מהיר שמלווה באלמנטים של משחק תפקידים. ישנה עלילה שמספרת על כך שחמש מפלצות נלחמות בלורד האימתני – Vexxos על מנת להציל את העולם. ב-JUSTICE MONSTERS FIVE עלינו להילחם באויבים ובבוסים השונים על ידי החלקה והקפצה של דסקיות המפלצות שלנו על מסך הקרב, דבר הדורש תזמון ורפלקסים זריזים. לאורך הקרבות נפתח את חמשת המפלצות שלנו וגם נגייס לשורותינו מפלצות נוספות. כאמור המשחק מהיר מאוד, מהנה מאוד ומומלץ למעריצי Final Fantasy XV.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Bully: Anniversary Edition לאנדרואיד ול-iOS

Bully: Anniversary Edition הוא משחק שהחל את דרכו עוד על ה-PlayStation 2 וכעת הוא מגיע לניידים. עלילת המשחק מספרת על נער צעיר המגיע לפנימיית בולוורת' (Bullworth), שם עליו להתמודד עם החיים בפנימייה היוקרתית. לאורך המשחק נגנוב, נרביץ, נברח ממורים, נסתבך עם כולם, נשחק במגוון מיני משחקים ואפילו ניצור חבריות. המשחק הוא בסגנון עולם פתוח מלא באפשריות ומשימות. השליטה במשחק עברה התאמה די טובה למסכי המגע. גם הגרפיקה קיבלה שדרוג קל וכך גם הסאונד. משחק מצוין מומלץ לכול מי שמעל גיל 16.

מחיר: 27.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Kathy Rain לאנדרואיד ול-iOS

Kathy Rain הוא משחק מסתורין בסגנון הצבע והקלק בו אנו נשחק כקתי ראין (מכאן שם המשחק) היוצאת לחקור את מותו המסתורי של סבא שלה. אך לא רק החקירה עומדת בפני קתי אלא גם עבר שלה. המשחק די מאתגר, השליטה במשחק נוחה, החידות מעניינות ומגוון הסביבות רחב. משחק מהנה ומומלץ מאוד לחובבי הז'אנר. תודה לקורא שהפנה את תשומת ליבי למשחק הזה(הקורא בחר שלא להזדהות).

מחיר: 19.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:23 18.12.2016 | MaorVered66 MaorVered66

    אתה ממליץ למי שמתחת לגיל 16 (אני בן 11) לשחק בBully?

  2. 2

    17:49 18.12.2016 | יעקב ורך יעקב ורך

    MaorVered66 מאור תודה על השאלה. המלצות הגיל על המשחקים נקבעות ע"י וועדת PEGI (באירופה) שתפקידה להתאים את תוכן המשחק לגיל המומלץ. לכן אני לא ממליץ לך לקנות את Bully. בגלל שתכני המשחק מיועדים לאנשים מעל גיל 16.

  3. 3

    09:13 19.12.2016 | MaorVered66 MaorVered66

    זה לא בעצם סוג של GTA כזה?

  4. 4

    19:50 19.12.2016 | עכנ עכנ (אורח)

    תודה על הקרדיט.
    סיימתי אותו אך לא הבנתי כל כך את הסיפור קצת הולכים לאיבוד בסוף.

  5. 5

    12:51 20.12.2016 | Itay169 Itay169 (אורח)

    מאור, למקרה שאתה קורא, בתור מי ששיחק ב-Bully, לא נראה לי שיש בעיה שתשחק במשחק אם אתה רק בן 11, בניגוד למה שיעקב ורך אמר. אין בו אלימות מוגזמת, עירום או קללות, ולמעשה מדובר ב-GTA נגיש לילדים. אני ממליץ לך גם לשחק בו, כי הוא משחק ממש טוב, מגוון ומהנה

  6. 6

       | פורסם ע"י