הרשמה

הכירו את ה-Gear S3, השעון החכם החדש של סמסונג

סמסונג הכריזה על שעון חכם חדש

ממשיך דרכו של ה-Gear S2 כבר כאן, והוא יעבוד עם האייפון שלכם

אמש, במהלך כנס IFA 2016 שמתקיים בימים אלה בברלין, הכריזה סמסונג על ממשיך דרכו של השעון החכם -Gear S2 מהשנה שעברה, הלא הוא ה-Gear S3. 

ה-Gear S3 מגיע בשני דגמים עיקריים שנראים כמעט אותו הדבר אך מיועדים לשני סוגים של אנשים: דגם ה-Classic שמגיע עם רצועת עור, מיועד יותר לאנשים שרוצים שעון קלאסי ואלגנטי יותר , ודגם Frontier שמגיע עם רצועת סיליקון, מיועד עבור אותם אנשים שמבלים הרבה בחוץ וחשוב להם שהשעון יוכל להתאים את עצמו לסביבה מבחינת עמידות למכות ולתנאי טמפרטורה קיצוניים. השעון מגיע עם מסך עגול בגודל 1.3 אינץ' מסוג Super AMOLED ביחד טכנולוגיית ה-Always On המוכרת של סמסונג שתאפשר לשעון שלנו להישאר עם מסך דלוק כל הזמן עם פגיעה מינימלית בחיי הסוללה. המסך עצמו מוגן באמצעות מעטה זכוכית של חברת Gorilla Glass מסוג +SR החדש. 

בנוסף, השעון כולל מעבד בעל 2 ליבות במהירות 1GHz, זכרון ראם בנפח 768 מגה, וזכרון אחסון בנפח 4 ג'יגה. מערכת ההפעלה של השעון תהיה כמובן מערכת ה-Tizen של סמסונג. כמובן ששני סוגי השעונים תומכים בתקן IP68, כלומר הם עמידים בפני מים ואבק. באשר לחיי הסוללה, סמסונג מבטיחה 4 ימי סוללה רצופים באמצעות הסוללה בנפח 380mAh. דגם ה-Frontier יאפשר שימוש בקישוריות LTE לביצוע שיחות לעומת ה-Classic שלא תומך באפשרות זו. שני סוגי השעונים כוללים גם NFC לביצוע תשלומים באמצעות Samsung Pay. עוד פרט מעניין מההכרזה הוא שה-Gear S3 סוף סוף יעבוד עם מכשירי אייפון. 

סמסונג טרם הכריזה על הזמינות והמחיר של ה-Gear S3 אך ניתן להניח שהשעון יושק מתישהו בתקופת החגים. 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י